[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

روزهای درخشان در انتظار ورزش اوز است، روزنامه شیراز نوین

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از زیر ساخت‌های ورزش‌های همگانی شهرستان اوز بازدید کرد.
به گزارش  روابط عمومی‌ هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس، در حاشیه افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال محلات در اوز، علیرضا غلامیان سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس با تقدیر از مسئولین حاضر و دست‌اندرکاران افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال در اوز گفت: اهتمام هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس توسعه ورزش همگانی در تمام نقاط و محلات فارس است و مسابقات مینی فوتبال محلات در فارس گامی ‌بلند برای معرفی و توسعه رشته مینی فوتبال در سطح کشور و استان فارس است.
وی افزود: با توجه به ثبت نام رایگان این رقابت‌ها انتظار ما برای ثبت نام حداکثری در این رقابت‌ها می‌باشد.
وی گفت: با عنایت به ساخت خانه همگانی اوز در سال گذشته و اختصاص پایگاه همگانی منسجم در شهرستان اوز و حمایت‌های مسئولین شهرستان اوز در توسعه ورزش همگانی در جهت تشویق مردم به ورزش کردن نوید بخش روز‌های درخشان برای این شهرستان است.
غلامیان گفت: نتایج ثبت نام مسابقات از طریق روابط عمومی ‌هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس اعلام گردیده و با توجه به ضعف بعضی شهرستان‌ها و پایین بودن ثبت نام‌ها در وضعیت موجود به زودی در خصوص ارزیابی شهرستان‌ها اقدام خواهد شد و در این زمینه، نامه به اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال و در خصوص شرایط درخواست‌های لازم ابلاغ شده و با توجه به عدم فعالیت بعضی شهرستان‌ها در خصوص تغییرات کنونی اقدامات لازم لحاظ شده است.
فریدون نامی‌ رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان اوز گفت: کامران کمال که نماینده گروه نشاط و همچنین پیمانکار پروژه چمن مصنوعی نیز بوده‌اند بدون دریافت هیچ گونه دستمزدی اقدامات لازم را لحاظ داشتند و امیدواریم کار زیبای این عزیزان الگو برای همگان باشد و به‌زودی شاهد کلنگ زنی، ساخت و افتتاح زمین والیبال و بسکتبال باشیم.
وی گفت: مسابقات فوتسال محلات جام ایرانیان از طرف فدراسیون ورزش‌های همگانی در کل ایران اجرا می‌شود که ۱۰ تیم در اوز اعلام آمادگی کرده‌اند و مدیریت این مسابقات به عهده محمد شمسی است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی