[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بازدید سرزده شهردار شیراز از شهرداری منطقه ۳، روزنامه شیراز نوین

شهردار شیراز سرزده از شهرداری منطقه ۳ بازدید کرد و از نزدیک در جریان ارائه خدمات به شهروندان و درخواست‌های آن‌ها قرار گرفت و بر تسریع در انجام امور با توجه به ظرفیت‌های قانونی تأکید کرد. 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در راستای اجرای طرح پیوند با موضوع تکریم ارباب رجوع و دیدار چهره به چهره با مردم، در بازدید سرزده از شهرداری منطقه ۳ با هدف ارزیابی ارائه خدمات به شهروندان، از نزدیک در جریان امور و درخواست‌های مردمی قرار گرفت و بر تسریع در انجام با توجه به ظرفیت‌های قانونی 
تأکید کرد.
شهردار شیراز در این بازدید به درخواست تعدادی از شهروندان رسیدگی کرد و در ادامه افزود: تکریم ارباب رجوع در اولویت کاری مدیران شهرداری قرار دارد و در این زمینه برگزاری میز خدمت ملاقات مردمی مدیران در محل خدمت، سطح منطقه و مساجد برنامه‌ریزی شده و در حال اجراست.
او گفت: منطقه ۳ به‌عنوان نگین گردشگری شناخته می‌شود و تمهیدات لازم در این منطقه برای رضایتمندی شهروندان‌ و آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی و زائران سومین حرم اهل‌بیت(ع) برنامه‌ریزی شده است.
این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با اشاره به کمپ ورودی شمالی شیراز بیان کرد: خدمات کمپ زیباشهر باید افزایش و ارتقا یابد.
رسیدگی به فضای سبز منطقه، پیگیری طراحی و آغاز عملیات اجرایی بوستان حاشیه ‌جنب شهرک زیباشهر و بوستان کوه نور از دیگر مواردی بود که شهردار شیراز بر پیگیری آن توسط شهردار منطقه تأکید کرد.
او بر جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز و کوتاه‌کردن دست دلالان با هوشمندسازی و ضابطه‌مند کردن مراحل اجرایی صدور مجوزها تصریح کرد.
در ادامه این بازدید، ناظر شورای اسلامی شهر در شهرداری منطقه ۳ شیراز نیز با بیان اینکه منطقه ۳ قطب گردشگری شیراز است، اظهار کرد: بیشترین آمار گردشگران شیرازی در نوروز در این منطقه برای بازدید از آرامگاه‌های حافظ و سعدی است.
محمدرضا هاجری بر تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و فضای سبز در این منطقه تأکید کرد.
غلامرضا شهریاری شهردار منطقه ۳ شیراز نیز در حاشیه این بازدید گزارشی از اقدامات منطقه ارائه کرد. 
بنا بر این گزارش، با توجه به اعلام تخفیف ۱۲درصدی عوارض ساختمانی و اصناف از ششم اسفندماه تا پایان سال جاری، مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز در روزهای پنجشنبه تا پایان سال نسبت به ارائه خدمات به شهروندان اقدام می‌کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی