[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

در پايان رقابت ٢٢ تيم فوتسال در شهرستان بيضا قاسم آباد با شایستگی قهرمان شد، روزنامه شیراز نوین

مسابقات فوتسال جام فجر شهرستان بیضا  که از چندی پیش با شرکت 22 تیم در چهار گروه شش و پنج تیمی‌ به‌صورت دوره‌ای آغازشده بود سرانجام پس از برگزاری مراحل مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی با قهرمانی تیم خوب و یکدست دهیاری روستای قاسم آباد به پایان رسید. علی عبودی رئیس هیئت فوتبال شهرستان بیضا در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اعلام اين مطلب گفت: با توجه به ‌این که تنها سالن چند منظوره مجموعه ورزشی شهدای ‌این شهرستان فاقد سکوی تماشاگر می‌باشد به منظور رفاه حال تماشاگران و همچنین ارتقاء سطح کیفیت مسابقات با انجام هماهنگی و همکاری دکتر زارع رئیس ورزش دوست دانشگاه آزاد اسلامی ‌این شهرستان، مرحله نیمه نهایی و نهایی ‌این مسابقات در سالن ورزشی ‌این واحد دانشگاهی برگزارشد. عبودی اظهار داشت: در دیدار نهایی که با حضور تعدادی از پیشکسوتان، مسئولین محلی و جمع زیادی از علاقه‌مندان به ‌این رشته ورزشی بین دو تیم پرواز ‌ایاسجان و دهیاری روستای قاسم آباد برگزارشد تیم خوب و شایسته دهیاری قاسم آباد با حساب پنج بر دو موفق شد حریف خود را شکست دهد و مقام قهرمانی ‌این دوره از مسابقات را کسب کند. 
رئیس هیئت فوتیال شهرستان بیضا گفت: در پایان ‌این مسابقه علاوه بر اهداء کاپ، حکم قهرمانی و هدایایی به تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان  به تعدادی از پیشکسوتان، فنی‌ترین  بازیکن، آقای گل مسابقات، بازیکن و تیم برتر اخلاق نیز تندیس یاد بود مسابقات و هدایایی اهدا شد. 
عبودی همچنين گفت: از سوی کمیته فنی این مسابقات، مهدی مرادی خوب بازیکن تیم فوتسال دهیاری قاسم آباد که با به ثمر رساندن 18 گل عنوان آقای گلی مسابقات را کسب کرده بود به عنوان  فنی‌ترین بازیکن ‌این دوره از مسابقات نیز انتخاب شد و تیم فوتسال شهدای مبارکه به عنوان تیم برتر اخلاق، محمد زارع مؤیدی از تیم فوتسال شهدای روستای دشمن زیاری بازیکن برتر اخلاق، علیرضا زنگنه  و سعید احمدی نیز به عنوان بهترین تماشاگر انتخاب شدند. 
وی بيان داشت: داوری ‌این دوره از مسابقات نیز به عهده آقایان علیرضا، محمد، سید علی‌اصغر مؤیدی، علیرضا علیزاده، سپهر خلیلی، بهنام طالع قمر، محمد مظلوم، علی رمضانی، علیرضا امیریانی، فریدون اژدری، رامین دهقان، محمد عظیم‌پور و یاسر زارع بود. محمد امینی و مجتبی خلیلی در تدارکات‌ این مسابقات همکاری داشتند. عبودی از دکتر زارع رئیس و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی، سرهنگ نجفی فرمانده و پرسنل خدوم  منطقه انتظامی، محسن عفت‌نژاد دبیر هیئت فوتبال ‌این شهرستان که در برگزاری‌ این مسابقات همکاری داشتند تشكر نمود و از عدم حضور مسئولین که علی‌رغم ارسال دعوت نامه و هماهنگی‌های لازم در مراسم پایانی ‌این مسابقات حضور پیدا نکردند گلایه نمود و ابراز اميدوار کرد که ‌این بزرگواران در مراسم و برنامه‌های بعدی ورزشی حضور پیدا کنند، چرا که حضور آنان در‌ این برنامه‌ها باعث ‌ایجاد دلگرمی‌، تشویق و ترغیب جوانان در پرداختن به امر مهم و تأثیرگذار  ورزش می‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی