[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بهسازی روشنایی در بافت تاریخی، روزنامه شیراز نوین

مدیر امور یک توزیع برق شیراز گفت: پروژه سامان‌دهی و بهسازی شبکه روشنایی معابر در محدوده‌ای از بافت تاریخی شیراز اجرایی شده است.
ذنوبی افزود: با توجه به طرح بهسازی معابر محدوده تاریخی گذر سید ذوالفقار واقع در بافت تاریخی شیراز، لزوم نوسازی و بهسازی روشنایی این محدوده وجود داشت. او خاطرنشان کرد: طی ماه اخیر، اجرای این طرح در توزیع برق شیراز مصوب و تأمین اعتبار و اجرایی شد و طی آن وضعیت شبکه روشنایی محدوده‌ای به وسعت حدوداً 1 کیلومتر مربع انجام شده است.
ذنوبی، هزینه اجرای این طرح را از منابع جاری اعلام و اضافه کرد: در این طرح، تعداد 4 دستگاه چراغ روشنایی نصب و 22 لامپ تعویض و 14 دستگاه لوازم روشنایی معابر اصلاح شده است. مدیر امور یک توزیع برق شیراز گفت: اجرای پروژه‌های روشنایی معابر به ویژه در محدوده بافت‌های تاریخی و فرهنگی، به واسطه شرایط خاص محیط، محدودیت تردد، باریکی معابر و حاکم بودن قوانین و ضوابط میراثی، از دشواری خاصی برخوردار است.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح با هدف بهبود وضعیت فضای عمومی گردشگری و کمک به افزایش امنیت و ایمنی تردد و زیبایی محیطی در دستور کار قرار گرفت، گفت: در محدوده‌های تاریخی و گردشگری و فرهنگی، طرح‌ها متناسب با فضای محیط پیرامونی و حفظ هارمونی دنبال می‌شود. ذنوبی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اکنون در تعامل با دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی در سطح شهرستان شیراز، به نقطه مناسبی از مطلوبیت دست یافته‌ایم و امیدواریم در سایه همین تعامل، امکان توسعه فعالیت‌های اجرایی و خدمات‌رسانی به شهروندان، بیش از گذشته فراهم شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی