[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

چالش‌های بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) بررسی شد، روزنامه شیراز نوین

چالش‌های بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) 
بررسی شد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز در بازدید از بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، توانمندی و چالش‌های موجود در حوزه‌های مالی، نیروی انسانی، تجهیزاتی، فنی و عمرانی این مرکز را بررسی کرد. به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» در این بازدید ضمن اشاره به خدمات ارزشمند این مرکز درمانی در ارائه خدمت به بیماران مبتلا به ویروس کرونا از ابتدای شیوع تاکنون، با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان نیازمندی‌ها و توانمندی‌های موجود را ارزیابی کرد.
در ادامه این بازدید و در نشست هم اندیشی مشترکی که با مسئولان بیمارستان برگزار شد، دکتر «علی اکبر کدیور» رئیس و «حمیده میرزایی» مدیر بیمارستان، گزارشی از وضعیت فعلی بخش‌های مختلف این بیمارستان و نیازهای این مرکز درمانی، به معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ارائه دادند.
این نشست با تبادل نظر در خصوص موضوعاتی نظیر منابع انسانی، اعتبارات، تجهیزات و پروژه‌های عمرانی در حال ساخت این مرکز درمانی و بررسی راهکارهای رفع چالش‌های موجود همراه بود.
دکتر «سالار خواجه‌پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی و «سید مجتبی میرابراهیمی» مدیر امور دانشجویی دانشگاه، در این بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه را همراهی می‌کردند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی