[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

تداوم عمران در مناطق کم‌برخوردار، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه چهار شیراز از رفع مشکلات عبور و مرور در بلوار صلح با اجرای کامل دوبانده شدن این مسیر و ایمن سازی آن خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار شیراز، حسام الدین اسدزاده اظهار داشت: اهالی ساکن در منطقه بلوار صلح به خاطر بالا بودن رفت و آمدها با مشکلات عدیده‌ای مواجه بوده اند که یکی از این مشکلات نیز دوطرفه بودن بلوار بود. وی افزود: در این راستا شهرداری منطقه چهار با به‌کارگیری تمام همت و ظرفیت‌های موجود تلاش کرد تا مشکلات بلوار صلح را با همراهی و همکاری تمام شهروندان ساکن در این بلوار برطرف کند که خوشبختانه این مهم اتفاق افتاد.
اسدزاده گفت: در پی اجرای طرح سامان‌دهی بلوار صلح، بازگشایی مسیر این بلوار به طول ۵۰۰ متر، اجرای خاک‌برداری، مخلوط‌ریزی، اجرای زیرسازی و روکش آسفالت از مهم‌ترین اقداماتی بود که انجام شد. وی بیان کرد: همچنین برای رفع مشکلات موجود اجرای جدول‌گذاری، لبه‌گذاری و تملک منازل مورد مسیر نیز به همراه اجرای طرح هندسی و مرمت لبه‌های فرسوده در مجموع با اعتباری بالغ بر ۲۰۶میلیارد تومان عملیاتی شد.
شهردار منطقه چهار شیراز گفت: برای بازگشایی مسیر عبور و مرور خودروها و دوبانده‌شدن بلوار صلح که در برخی نقاط به صورت دوطرفه بود نیز طرح روکش آسفالت به طول ۱۰هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتبار ۲۱۰میلیون تومان انجام شد.
وی بیان کرد: همچنین جدول‌گذاری و لوله‌گذاری مسیر هرکدام به طول ۷۰۰ و ۱۵۰۰ متر اجرایی شد. اسدزاده افزود: حجم تملک منازل مورد مسیر نیز در این طرح، به طول پنج‌هزار مترمربع بود که با اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان صورت گرفت. شهردار منطقه چهار تأکید کرد: توجه به رفاه شهروندان و جلب رضایت آنان در اولویت برنامه‌های شهرداری این منطقه است و تمام تلاش ما این است تا خدمتی ماندگار داشته باشیم.
بر اساس این گزارش، بلوار صلح شیراز یکی از بلوار‌هایی است که از محله‌های فرگاز، فرهنگیان و سفیر جنوبی عبور می‌کند و نهادهای اداری از جمله کمیته امداد منطقه ۳ در آن واقع شده است. این بلوار به بلوار‌هایی مانند امام خمینی(ره)، سفیر جنوبی، ۲۰متری امام خمینی(ره)، بلوار نهضت سوادآموزی، بیت‌المقدس، نبی اکرم، فتح‌المبین و همایون متصل 
شده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی