[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پیشگامان شیراز قهرمان ایران شدند ، روزنامه شیراز نوین

تیم فوتبال پیشگامان شیراز مقام قهرمانی لیگ برتر زیر 18 سال کشور در فصل ورزشى 1402_1401 را کسب کرد.
پرونده مسابقات ليگ برتر فوتبال 18 سال کشور در فصل ورزشی 1402_1401 با قهرمانی تیم پیشگامان شیراز و نایب قهرمانی ذوب آهن اصفهان بسته شد.
دیدار فینال لیگ برتر فوتبال 18 سال کشور بین تیم‌های پیشگامان شیراز و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه عطر سیب تهران برگزار شد. در نیمه نخست پیشگامان با دو گل انوش بازیاری و ماهان اژدری در دقایق 17 و 42 با نتیجه دو بر صفر به رختکن رفت. در نیمه دوم درحالی که تیم شیرازی چندین موقعیت خوب و تک به تک را از دست داد، ذوب آهن تک گل خود را به ثمر رساند تا با نتیجه 2 بر 1 در برابر تیم خوب و با قدمت اصفهانی به برتری برسند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند. تیم فوتبال پیشگامان شیراز برای رسیدن به فینال مسابقات از سد تیم‌های بزرگ، با امکانات و پرخرجی همچون تراکتورسازی تبریز، مس کرمان و ذوب آهن گذشته بود. در 13 مسابقه پیشگامان در مرحله گروهی و حذفی، تنها متحمل یک باخت شده و با کسب 12 برد با شایستگی و قاطعیت قهرمان کشور در رده زیر 18 ساله‌ها شد. برای جمع و جور شدن تیم فوتبال پیشگامان شیراز از ابتدا مربیان تیم به دنبال استعدادهای بومی ‌رفته و موفق به کشف بسیاری از بازیکن طراز و باکیفیت استان فارسی شدند که در چند سال آینده نام بسیاری از آنان را در رده‌های مختلف ملی و تیم‌های بزرگ باشگاهی خواهیم شنید.
قابل ذکر است که اعضای کادر فنی و مدیریتی تیم فوتبال پیشگامان شیراز به شرح زیر بوده است:
مدیر عامل: محمد الهی، سرمربی: محمد علی نصیری، مدیر فنی: جمشید غدیری، مربیان: محمد پورکمالی، محمد ملیحی، بدن‌ساز: محسن بازیاری، مربی دروازه‌بان‌ها: رضا تارخ، سرپرست: حمید رضا مهری.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی