[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کروزهای قاچاق توقیف شدند ، روزنامه شیراز نوین

جانشین فرمانده انتظامی فارس:
کروزهای قاچاق توقیف شدند 

سردار ملک‌زاده: 18 نفر از اعضای یک باند ورود خودروی خارجی قاچاق دستگیر شدند 

۱۰ دستگاه خودرو خارجی قاچاق با ارزش ۳۸۰میلیارد ریال در استان فارس کشف شد. جانشین فرمانده انتظامی استان فارس دوشنبه در این باره گفت: با انهدام اعضای باند قاچاق خودرو، ۱۰ دستگاه سواری در شیراز کشف و روانه پارکینگ شد.
سردار یوسف ملک‌زاده اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند اعضای یک باند از طریق اسناد جعلی اقدام به خرید و فروش خودروهای قاچاق می‌کنند که رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز کردند و پس از چند ماه کار اطلاعاتی موفق شدند در این خصوص ۱۸ نفر که اعضای یک باند بودند را شناسایی و طی چند عملیات آنان را دستگیر کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان موفق شدند طی چند مرحله و در بازدید از منازل متهمان، ۱۰ دستگاه سواری قاچاق از نوع لندکروزر، لکسوس، بی ام دبلیو، میتسوبیشی، نیسان مورانو و اف جی کروزر را کشف کنند.
ملک‌زاده با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش خودروهای مکشوفه را ۳۸۰میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی