[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

حربه دشمن ناامیدی است ، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل فرهنگی و امور اجتماعی نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور با اشاره به اتفاقات اخیر و مسمومیت‌های دانش‌آموزان گفت: تمامی این اتفاقات شبیه اقدامات دشمن در اوایل انقلاب است که تلاش داشت ذهنیت جامعه را در دست بگیرد که هوشمندی مردم نشان داد دشمن همچنان ناکام مانده است.
به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های فارس، صبح دیروز حجت الاسلام سعید کرمی در دیدار تشکل‌های دانشجویی استان فارس اظهار داشت: دشمن همچنان تلاش دارد ذهن جامعه را در دست بگیرد و جامعه را ناامید کند و به اهداف خود برسد.
وی با بیان اینکه چنانچه دانشجویان و اساتید نتوانند بیدارگری کنند و با نظر علمی خود جامعه را آگاه کنند، به رسالت خود عمل نکرده و نسبت به جامعه پیرامونی خود مسئول هستند، افزود: رهبر معظم انقلاب در تمام سخنرانی‌های خود به موفقیت زنان و جامعه اشاره دارند و این موضوع تازگی ندارد؛ ولی دشمن به گونه دیگر اطلاع‌رسانی می‌کند؛ این در حالی است که موفقیت دانشجویان ایرانی در تمامی عرصه‌های بین المللی زبانزد است، ولی دشمن هیچ گاه به این موضوع اشاره نمی‌کند.
سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان کشور خطاب به جامعه دانشگاهی بیان داشت: چنانچه نتوانیم آرمان مقدس انقلاب اسلامی را به‌درستی جهاد تبیین کنیم، دشمن به گونه دیگر روایتگری خواهد کرد.
حجت‌الاسلام کرمی گفتمان انقلاب اسلامی را مهم و کاربردی در برابر توطئه‌های دشمن توصیف کرد و گفت: سعی داریم طرح موفق «حامیم دو» را در اردیبهشت اجرایی کنیم که دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های فارس نشان داد در تمامی مأموریت‌های نهاد موفق و جزو برترین دفاتر نهاد کشور است.
مدیرکل فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: استقبال دانشجویان از طرح حامیم در استان‌ها بیانگر آن است که دانشجو برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در هر سنگری تلاش ویژه دارد و به همین منظور ثبت نام طرح حامیم 1402 از اسفندماه آغاز می‌شود.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی