[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تکنیک جالب صاف کردن لباس بدون اتو، روزنامه شیراز نوین

ممکن است بنا به دلایل مختلفی اتو در دسترس شما نباشد، در این صورت می‌توانید از روش‌های از بین بردن چروک لباس خود بدون نیاز به اتو اقدام کنید.
به گزارش نمناک، اگر لباستان چروک شده و اتو در دسترس ندارید، نگران نباشید. راهکارهای زیادی هستند که از طریق آن‌ها بتوانید لباس خود را صاف کنید؛ بدون این که اتو در اختیار داشته باشید که در این قسمت از نمناک این راهکارها را به شما معرفی می‌کنیم.
استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی
ماشین لباسشویی را روی حالت خشک کن قرار دهید. حتی می‌توانید مقداری از لباس‌ها را با آب اسپری کنید و آن‌ها را همراه با یک پارچه مرطوب دیگر مثل یک عدد جوراب خیس و مرطوب داخل ماشین لباسشویی بگذارید. حتی بعضی از افراد توصیه می‌کنند که دو قطعه یخ هم داخل خشک کن قرار دهید. هنگامی‌که یخ ذوب می‌شود، بخار آن‌ها چروک‌ها را باز می‌کند.
بخار حمام
هنگامی ‌که در منزل نیستید، باید بدانید که چگونه لباس را با دست بشویید و در سفر چروک تی شرت را باز کنید. کافی است لباس چروک شده را هنگام دوش گرفتن داخل حمام آویزان کنید و در حمام را ببندید تا حالت سونا ایجاد شود. 20 دقیقه طول می‌کشد تا فضای شبه سونا در حمام، چروک لباس شما را باز کند.
استفاده از سشوار
لباس چروک را روی یک سطح صاف پهن کنید. باد سشوار را روی آن ها بگیرید. سعی کنید که چند سانتی‌متر بالاتر از پارچه قرار دهید تا ببینید که به طرز اعجاب انگیزی چروک‌ها باز می‌شوند. می‌توانید چند قطره آب روی آن‌ها اسپری کنید و بعد سشوار را روشن کنید.
اتوی مو
اتو صاف کننده مو می‌تواند چروک لباس را باز کند؛ مخصوصاً برای قسمت‌هایی مثل سر آستین و یقه که بسیار مناسب است. فقط باید به یاد داشته باشید که لکه‌ای روی اتو وجود نداشته باشد و فشار زیادی به آن وارد نکنید تا آسیب‌هایی مثل سوختگی ایجاد نشود.
استفاده از حوله مرطوب
این روش ساده است اما بسیار عالی عمل می‌کند. لباس چروک شده را روی یک سطح صاف باز کنید. سپس یک حوله مرطوب را روی آن پهن کنید تا چروک‌های عمیق از بین برود؛ سپس آن‌ها را آویزان کنید تا در معرض هوای آزاد خشک شود.
اسپری سرکه
شما می‌توانید اسپری را با استفاده از سرکه سفید پر کنید که یک ماده غیر شیمیایی ملایم و ارزان است. باید یک قسمت سرکه و سه قسمت آب را داخل بطری اسپری بریزید و روی لباس‌ها بزنید و در معرض هوای آزاد بگذارید تا خشک شود.
استفاده از کتری
شما می‌توانید با بخار کتری چروک لباس‌ها را باز کنید. به این حالت که آب را داخل کتری بجوشانید، سپس آن را 30 سانتی‌متر دورتر نگه دارید تا بخارش به لباس بخورد و چروک‌ها باز شود.
شیر داغ کن
مقداری آب را داخل شیر داغ کن فلزی بجوشانید؛ هنگامی‌که به درجه جوش و بخار رسید، آن را داخل سینک خالی کنید و از شیر داغ کن به عنوان اتو برای باز کردن چروک لباس استفاده کنید. فقط مراقب باشید که کف شیر داغ کن کاملاً تمیز باشد تا لباس‌تان لک نشود و دقت کنید که بیش از حد داغ نباشد تا لباس را بسوزاند.
تشک تخت
در این روش برای این که چروک‌های لباس را باز کنید؛ فقط به تشک تخت نیاز دارید. لباس را روی یک سطح صاف پهن کنید و آن را به آرامی‌ زیر تشک بگذارید. سنگینی تشک باعث می‌شود که چروک لباس باز شود. 15 الی 30 دقیقه صبر کنید و بعد لباس را بردارید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی