[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پاسداشت روز ملی درخت‌کاری در بیمارستان کوثر، روزنامه شیراز نوین

به همت بنیاد قلب فارس، آیین روز ملی درخت‌کاری در بیمارستان کوثر برگزار شد.
به گزارش معاونت فرهنگی و روابط عمومی بیمارستان کوثر، این مراسم صبح دوشنبه پانزدهم اسفندماه با حضور استاد دکتر محمود تابنده، مدیرعامل بنیاد قلب فارس و جمعی از همکاران این مرکز کلان درمانی در فضای سبز بیمارستان قلب کوثر برگزار شد.
حاضران در این مراسم معنوی یاد و خاطره نیکوکاران ارجمند و کارکنان سخت‌کوشی که برای اعتلای بیمارستان کوثر سعی و تلاش کرده را پاس داشته و با غرس نهال به نام آنها در روز درخت‌کاری نسبت به حمایت‌ها و تلاش‌های بی‌دریغ آنها در خدمت‌رسانی به جامعه ادای دین کردند.
معاون فرهنگی بیمارستان قلب کوثر در این مراسم گفت: پانزدهم اسفندماه، روز درخت‌کاری، بهانه‌ای شد تا مهر و یاد عزیزانی که سال‌ها در خانواده بزرگ کوثر همراه و یاور ما بوده و خیران ارجمند و والدین آنها که بنیان‌گذار امور خیر و کمک در این مرکز درمانی بوده‌اند و اکنون از نعمت حضورشان محرومیم را گرامی بداریم. سرکار خانم دکتر زهره یوسفی در ادامه افزود: سبزی و برومندی کارهای نیک و خیرخواهانه آنها روشنگر راه بسیاری بوده است و از عطر معرفت وجودشان در راه خدمت به خلق و بیماران، جاودانه بهره‌مند شده و امروز با کاشت یک نهال به یاد دستان پربار و تفکر خیرخواهانه آنها در ترویج فرهنگ درخت‌کاری گامی مؤثر برمی‌داریم.
این پزشک فرهیخته با بیان اینکه با کاشت نهال یاد و خاطره شیرین همراهان بیماران کوثر ماندگارتر از گذشته خواهد بود، اظهار داشت: درختان در سایه نور همیشه جاودانه‌اند و این مراسم به یاد ایثارگری‌های جاودانه کادر درمان که در ایام کووید کارنامه پرفروغی برجای گذاشتند و همه عزیزانی که در طی سال گذشته از میان ما رخت بربستند، برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی بیمارستان قلب کوثر در بخش پایانی سخنانش عموم جامعه را به پاسداشت طبیعت و گسترش فضای سبز دعوت کرد و از خیران نیکوکار دعوت نمود تا با فعالیت‌های عام‌المنفعه بنیاد قلب فارس از نزدیک آشنا شوند.
بر اساس این گزارش، شایان ذکر است در این مراسم نهال‌هایی به یاد و خاطره زنده‌یاد سرکار خانم جواهری و یاسینی از همکاران بخش درمانگاه قلب، زنده‌یاد آقای نعمتی از همکاران اورژانس و به یاد خیران ارجمند سیکلوترون و اورژانس زنده‌یاد حبیب طالع، زنده‌یاد عبدالعزیز صادقی، زنده‌یاد محمد نصیری و خیران متوفی سال 1401 زنده‌یاد حاج بهرام رزمی، زنده‌یاد دکتر حاج علی‌محمد سلطانی و زنده‌یاد ایرج معینی در فضای سبز بیمارستان قلب کوثر غرس شد.
گفتنی است آیین روز ملی درخت‌کاری برای نخستین بار در سال 1400 در بیمارستان کوثر صورت گرفت و این دومین سالی است که یاد جمعی از نیکوکاران و مجاهدان عرصه سلامت در روز درخت‌کاری با غرس نهال گرامی داشته می‌شود.
این گزارش می‌افزاید: بیمارستان قلب کوثر اولین مرکز درمانی در سطح کشور بود که در سال گذشته در مکان بیمارستانی اقدام به غرس نهال به‌مناسبت روز درخت‌کاری کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی