[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دستگیری افراد مرتبط با مسمومیت دانش‌آموزان در ۵ استان، روزنامه شیراز نوین

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری و بررسی موضوع مسمومیت دانش‌آموزان در برخی از مدارس کشور گفت: بر اساس اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی دستگاه‌های اطلاعاتی کشور، تعدادی از افراد در ۵ استان شناسایی و 
دستگیر شدند.
به گزارش ایرنا، سیدمجید میراحمدی در گفت‌وگویی با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری و بررسی موضوع مسمومیت دانش‌آموزان در برخی از مدارس کشور، گفت: وزیر کشور بعد از ابلاغ رئیس‌جمهور به طور مستمر و روزانه و تمام وقت، به اتفاق وزارتخانه‌های اطلاعات، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، فراجا، اطلاعات سپاه، پدافند غیرعامل و همه دستگاه‌های ذی‌ربط، مسائل را در ابعاد مختلف آن دنبال می‌کنند.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اضافه کرد: بر اساس اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی دستگاه‌های اطلاعاتی کشور، تعدادی از افراد در ۵ استان کشور شناسایی و دستگیر شدند و مشغول تحقیق و بررسی کامل هستیم. نتایج تکمیلی به اطلاع خواهد رسید.
وی ادامه داد: برخی موارد که جنبه غیرمعاندانه داشته هم به دست آمده و افراد مرتبط ارشاد شدند. نکته مهم این است که با حفظ آرامش و دوری از هرگونه اضطراب و استرس این مسئله به خوبی مدیریت می‌شود و با هوشمندی مردم از آن عبور می‌کنیم.
میراحمدی تأکید کرد: شناخت نقشه دشمن برای مردم ما و دانش‌آموزان عزیز بسیار مهم است. امروز دشمنان ما درصدد هراس‌افکنی و اخلال در نظام آموزشی کشور هستند و موضوع را بسیار بزرگ‌تر از آن چیزی که هست منعکس می‌کنند. برخی افراد هم که در گذشته پشت پرده جنگ‌های ترکیبی قبل بودند، به صحنه آمدند و این مسئله را مدیریت و هدایت کردند که به زودی روشن خواهد شد.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی