[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

بازگشایی محور استراتژیک فیروزآباد- جم، روزنامه شیراز نوین

محور استراتژیک فیروزآباد- جم که از ابتدای بهمن امسال با هدف انجام عملیات بهسازی مسدود شده بود، با حضور معاون عمرانی استانداری و مدیرکل راهداری فارس، بازگشایی شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، پنجشنبه ۱۸ اسفند در آیین بازگشایی این محور گفت: عملیات اجرایی تثبیت، روکش و لکه‌گیری این محور که به دلیل خرابی‌های زیاد ناشی از شرایط خاص جغرافیایی و تردد بالا از ابتدای بهمن ماه آغاز شده بود، پس از ۴۸ روز عملیات اجرایی فشرده به اتمام رسید و از روز پنجشنبه زیر بار ترافیک رفت.
علیرضا راستیار با بیان اینکه طول کل این محور ۱۲۰ کیلومتر است که عملیات اجرایی در ۳۲ کیلومتر از آن انجام شد، خاطرنشان کرد: بهسازی این محور با اعتباری بالغ بر ۱۳۰میلیارد تومان انجام شد که امیدواریم نتیجه آن افزایش ایمنی در تردد و رضایت کاربران جاده‌ای باشد.
مدیرکل راهداری فارس همچنین هدف از اجرای این پروژه را اصلاح رویه راه، ارتقای ایمنی و افزایش سطح سرویس به کاربران جاده ای عنوان و اضافه کرد: طول مدت اجرای این پروژه ۱۸ ماه بود که به دلیل حساسیت بالا و لزوم تسریع در کار، در مدت زمات ۴۸ روز به اتمام رسید. راستیار همچنین گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، از صبوری مردم شریف استان‌های فارس و بوشهر، تمام کاربران جاده ای و سایر ارگان‌ها و نهادهایی که در اجرای این عملیات اجرایی همکاری کردند، کمال تقدیر و تشکر را دارد. به گزارش ایسنا، محور ارتباط فیروزآباد- جم، یکی از شریان‌های اصلی اتصال فارس به استان بوشهر و مناطق نفتی و گازی جنوب کشور به شمار می‌رود و بخش قابل توجهی از ترافیک زمینی خودروهای سنگین اعم از کامیون و تانکرها در این مسیر انجام می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی