[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آینده مسی فوتبال دنیا را شعله‌ور می‌کند، روزنامه شیراز نوین

طی روزهای اخیر و بعد از حذف پاری‌سن‌ژرمن از چمپیونزلیگ، آینده لیونل مسی به سوژه‌ مهم رسانه‌های دنیا تبدیل شده است.
لیونل مسی حالا چه تصمیمی‌خواهد گرفت؟ ‌این سؤال پس از حذف پاری‌سن‌ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ، دنیای فوتبال را درگیر خود کرده است. او روی کاغذ تا پایان فصل جاری با پاریسی‌ها قرارداد دارد؛ قراردادی که در آن امکان تمدید یک‌ساله هم گنجانده شده است. با‌ این وجود اما مذاکرات طرفین هنوز نتیجه خاصی نداشته است.
انتقادات از عملکرد مسی بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ و رابطه نسبتاً سرد او با هواداران باعث شده جدایی ‌این فوق ستاره در پایان تابستان محتمل به نظر برسد. ژروم روتن، بازیکن سابق پاری‌سن‌ژرمن به تازگی در اظهارنظری جنجالی گفته بود مسی مرد روزهای سخت پاریس نیست و در بازی‌های بزرگ در زمین گم می‌شود!
بسیاری از روزنامه‌های معتبر ورزشی در سراسر دنیا بر اساس اطلاعات و تحلیل‌های خود به گمانه زنی در خصوص آینده ‌این فوق ستاره پرداختند. روزنامه موندو دپورتیوو با تیتر «تصمیم بزرگ» به ‌این موضوع پرداخته و با لیست کردن مقصدهای احتمالی لئو، ماندن در پاریس را اولویت اول او دانست.
در ‌این روزنامه از فوتبال آمریکا و عربستان به عنوان مقصدهای احتمالی مسی در صورت ترک پاری‌سن‌ژرمن یاد شده، اما یک گزینه چهارم هم مطرح است؛ گزینه جذابِ بازگشت به بارسلونا که هنوز هیچ واکنشی از سوی طرفین در مورد آن صورت نگرفته است. آ. اس نیز در شماره جمعه خود با تیتر قفس طلایی به شرایط مسی و دیگر ستاره‌های پاریس پرداخت که با وجود دریافتی هنگفت نباید انتظار موفقیت‌های بزرگ اروپایی را داشته باشند.
برخی از رسانه‌ها از تلاش خوان لاپورتا برای بازگرداندن مسی خبر می‌دهند. یکی از رسانه‌ها، گزینه‌های روی میز لئو را همان چهار مورد بالا دانست اما تأکید کرد که احتمال حضور ‌این بازیکن در فوتبال عربستان ضعیف است. به گفته اوله و دیگر رسانه‌های آرژانتینی هدف مسی برای سال آینده بازی در لیگ قهرمانان اروپا 24-2023 و کوپا آمریکا 2024 است. اگر ‌این ادعا صحت داشته باشد باید فعلاً پرونده حضور مسی در عربستان، آمریکا و حتی خود آرژانتین را منتفی بدانیم.
اوله از پاری‌سن‌ژرمن به عنوان تنها باشگاهی یاد کرد که در مقطع کنونی با لیونل مسی مذاکره می‌کند.‌ این رسانه آرژانتینی احتمال بازگشت ستاره آلبی‌سلسته به بارسا را هم انکار نکرد اما از مسائل مالی به عنوان مانع بزرگ ‌این احتمال جذاب یاد کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی