[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

قرارداد وحید امیری ۲ سال دیگر تمدید می‌شود؟، روزنامه شیراز نوین

خبر ورزشی/ ممکن است قرارداد وحید امیری با پرسپولیسی‌ها تمدید شود.
براساس شنیده‌ها باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد وحید امیری را به مدت ۲ سال دیگر تمدید کند.
مردادماه سال گذشته وحید امیری پس از چند دور مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس، در نهایت به توافق رسید و قراردادش را سه فصل دیگر با‌ این باشگاه تمدید کرد. امیری از جمله بازیکنان آزاد سرخپوشان به شمار می‌آمد که کادرفنی اصرار زیادی روی حفظ او داشت.
حالا یک سال از قرارداد وحید امیری باقی مانده و او تا پایان لیگ بیست‌وسوم با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد اما چرا باشگاه دنبال تمدید‌ این قرارداد به مدت ۲ سال دیگر است؟
ماجرا به مصاحبه اخیر رحیم یوسفی برمی‌گردد، جایی که پیشکسوت پرسپولیس در یک مصاحبه عنوان کرد به وحید امیری پیشنهاد می‌کنم قبل از ‌این که از طرف مردم هو بشود خودش فوتبال را کنار بگذارد و با احترام برود. حال کاپیتان‌ها و آنالیزور باشگاه پرسپولیس با انتشار استوری‌های حمایتی نسبت به ‌این مصاحبه‌ها واکنش نشان دادند و نوشتند: «وحید جان ممنون بابت زحماتی که برای تیم میکشی».
همچنین آنالیزور پرسپولیس در یک رشته استوری عنوان کرد:
 صرفاً جهت اطلاعات فنی و فوتبالی و طبق آمارهای فردی و داده‌های GPS بعد هر تمرین و بازی، وحید امیری جزو بهترین‌ها بوده و به جرئت جزو ۵ نفر اول لیگ به لحاظ دوندگی و کیفیت دویدن بوده است. اگر اظهار نظری می‌کنیم با سند صحبت کنیم.
باشگاه پرسپولیس نیز خطاب به وحید امیری اعلام کرد «به تو افتخار می‌کنیم».
رحیم یوسفی در حالی ‌این حرف‌ها را مطرح کرده که امیری همچنان یکی از مؤثرترین بازیکنان پرسپولیس و یکی از چهره‌های موردعلاقه یحیی گل‌محمدی است که البته پیشکسوت پرسپولیس او را هم با انتخاب خاص کلمات مورد انتقاد قرار داده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی