[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

به اعتلای شیراز می‌اندیشیم، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
به همت شهرداری شیراز، پنجمین جشنواره خوش‌حسابی پرداخت‌کنندگان عوارض نوسازی، خودرو و صنفی برگزار شد.
پنجمین جشنواره خوش‌حسابی پرداخت‌کنندگان عوارض نوسازی، خودرو و صنفی شهرداری مربوط به سال ۱۴۰۰ با اهدای ۳۰میلیارد ریال جایزه شامل ۶ جایزه پانصدمیلیون ریالی، ۶ جایزه دویست‌میلیون ریالی، ۱۲ جایزه صدمیلیون ریالی و ۴۹۲ جایزه پنجاه‌میلیون ریالی برگزار شد.
در این مراسم شهردار شیراز با اشاره به تکلیف شهرداری مبنی بر برپایی جشنواره خوش‌حسابی عوارض گفت: از اینکه شورای اسلامی شهر با پیشنهاد شهرداری مبنی بر اینکه شهروندانی که تا پایان سال ۱۴۰۰ عوارض خود را پرداخت کنند بتوانند در قرعه کشی پنجمین دوره شرکت کنند موافقت کردند، تشکر می‌کنم. محمدحسن اسدی اضافه کرد: تلاش داریم جشنواره سال آینده از نظر تنوع و کیفیت جوایز بهتر شود. وی با بیان اینکه پنجمین جشنواره خوش‌حسابی پرداخت‌کنندگان عوارض نوسازی، خودرو و صنفی برای افرادی بود که تا پایان سال ۱۴۰۰ عوارض خود را پرداخت کرده‌اند، افزود: در مجموع ۷۴هزار و ۴۰۰ نفر با پرداخت ۱۵۰میلیارد تومان عوارض خود را پرداخت کردند که این رقم به اندازه پول یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی یا هزینه ساخت ۷۵ متر مترو است. شهردار شیراز ضمن اشاره به اینکه به خانواده ۱۳هزار نفری شهرداری افتخار می‌کنم، ادامه داد: سرمایه اصلی شهرداری کارمندان، یاوران شورا و مردمان هستند و مردم شهر را می‌سازند.
اسدی در خصوص جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز گفت: این جهش یک کار جمعی است که با همکاری شورای اسلامی شهر و دستگاه‌های خدمت‌رسان انجام می‌شود. ما می‌خواهیم شهر شیراز را به بالاترین نقطه ببریم و این شدنی است. ما به چیزی جز اعتلای شهر فکر نمی‌کنیم. وی خطاب به حاضران در جلسه پیشنهاد داد: ایده بدهید؛ ما از ایده‌های ناب شما استقبال می‌کنیم و برای ایده‌هایتان جشنواره برگزار می‌کنیم. شایان ذکر است، در پایان این مراسم با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، عضو شورای اسلامی شهر و سایر ناظران مراسم قرعه‌کشی جوایز برگزار شد. شهروندان می‌توانند برای آگاهی از اسامی برندگان پنجمین جشنواره خوش‌حسابی پرداخت‌کنندگان عوارض نوسازی، خودرو و صنفی به سایت شهرداری شیراز به آدرس shiraz.ir 
مراجعه کنند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی