[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

توسعه ورزش همگانی، اولویت ورزش فارس است، روزنامه شیراز نوین

مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: یکی از رویکرد اصلی ما در سال۱۴۰۲، توسعه ورزش همگانی به‌عنوان محور اصلی توسعه فعالیت‌های ورزشی استان فارس خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی ‌و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، نشست کارگروه توسعه ورزش همگانی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان فارس، معاون توسعه ورزش و معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس، مدیر تربیت بدنی شهرداری شیراز، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی و رئیس گروه توسعه ورزش همگانی برگزار شد.
حیدر صفرپور مدیر کل ورزش و جوانان فارس در این نشست اظهار داشت: امیدواریم آغاز سال جدید، سال پر خیر و برکت و پر بار برای مردم باشد و رویکرد اساسی ما در سال۱۴۰۲، توسعه فعالیت‌های ورزشی استان فارس با محوریت توسعه ورزش همگانی در جهت افزایش نشاط اجتماعی و سلامت عمومی ‌خواهد بود.
وی با تقدیر از تلاش‌های مجموعه شهرداری شیراز در توسعه ورزش همگانی گفت: شهرداری شیراز و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در سطح کشور یکی از فعال‌ترین و پرکارترین مجموعه‌ها در حوزه توسعه ورزش همگانی و اقدامات انجام شده توسط این سازمان، اقدامات اثرگذاری بوده است.
مدیر کل ورزش و جوانان ادامه داد: در سال 1402توسعه ورزش همگانی با محوریت اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، شهرداری شیراز و هیئت ورزش‌های همگانی استان شکل خواهد گرفت.
وی با اشاره به لزوم پای کار آمدن تمامی ‌دستگاه‌های اجرایی در این خصوص گفت: اجرای برنامه‌های همگانی با همکاری این دستگاه‌ها در سطح شهرها و شهرستان‌های استان و عملیاتی شدن این موضوع در سال آینده از اهداف اصلی می‌باشد.
حیدر صفرپور در ادامه صحبت‌های خود گفت: برگزاری حداقل یک برنامه همگانی شاخص ملی در هر فصل سال ۱۴۰۲ به مانند پیاده روی، اجتماع هیئت‌های ورزشی، معرفی هیئت‌ها و دستاوردها از دیگر برنامه‌های سال آتی خواهد بود.
مدیر کل ورزش و جوانان، نمود عینی توسعه ورزش همگانی را مهم برشمرد و افزود: فعال شدن شهروندان مشخصاً در سطح کلان‌شهر شیراز و شهرستان‌های استان نمود عینی پیدا کند و برنامه‌های همگانی با برنامه‌ریزی مشخص و مدون در ماه‌ها و هفته‌ها در سطح تمامی ‌نقاط استان اجرایی شود.
حیدر صفرپور در پایان با اشاره به لزوم هم افزایی، بار دیگر بر محوریت قرار گرفتن توسعه ورزش همگانی در جهت توسعه فعالیت‌های ورزشی استان فارس در سال آتی تأکید کرد.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی