[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

قهرمانان فوتسال زرقان شناخته شدند، روزنامه شیراز نوین

دیدار پایانی مسابقات فوتسال رده سنی نوجوانان و بزرگ‌سالان یادواره شهدای شهرستان زرقان و مراسم اختتامیه مسابقات در سالن ورزشی زنده یاد حاج محمود صادقیان برگزار گردید. 
به گزارش روابط عمومی ‌هیئت فوتبال شهرستان زرقان، مسابقات فوتسال رده سنی نوجوانان با شرکت ۴ تیم و به‌صورت رفت و برگشت برگزار که در پایان تیم‌های پارسه زرقان، ستارگان لپویی و فولاد زرقان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و علی خلیفه از تیم پارسه زرقان عنوان آقای گل مسابقات را کسب کرد. 
مسابقات فوتسال رده سنی بزرگ‌سالان با شرکت ۶ تیم و به‌صورت دوره‌ای برگزار گردید که در پایان تیم‌های ستارگان لپویی، کوشا لپویی و ایران جوان زرقان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و صمد جعفری از تیم ستارگان لپویی عنوان آقای گل مسابقات را به خود اختصاص داد. مسابقات فوتسال رده سنی نوجوانان با شرکت ۶ تیم و به‌صورت رفت و برگشت در دو گروه برگزار شد که در پایان تیم‌های حافظ مرودشت، ستارگان لپویی و مقاومت زرقان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و جواد جعفری از تیم ستارگان لپویی عنوان آقای گل مسابقات را کسب کرد. 
مسابقات فوتسال رده سنی بزرگ‌سالان با شرکت ۱۰ تیم در دو گروه برگزار شد که در پایان تیم‌های نایت استار، ایران جوان و پیام صلح مقام‌های اول تا سوم مسابقات را کسب کردند و در پایان آقایان حسن‌ هاشمی‌، محمدحسین باصری و محمد غدیری از تیم نایت استار به ترتیب به‌عنوان آقای گل، بهترین بازیکن و بهترین سرپرست مسابقات را به خود اختصاص دادند. مراسم اختتامیه با حضور فرماندار و معاون فرماندار شهرستان زرقان، اعضاء شورای اسلامی ‌شهر زرقان، مسئول  هیئت فوتبال استان فارس، ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان زرقان و جمعی از پیشکسوتان برگزار گردید.
عباس نجاتی رئیس هیئت فوتبال شهرستان زرقان از عزیزانی که در برگزاری مسابقات نهایت همکاری را داشتند علی الخصوص مسعود متحدخواه، علی چیت ساز، داریوش امیری نژاد و غلامعباس رضایی و مسئولین که دعوت هیئت فوتبال را پذیرفتند و در مراسم اختتامیه حضور داشتند تشکر نمود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی