[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

«کوچک جنگلی» ناصر تقوایی به کتاب‌فروشی‌ها رسید، روزنامه شیراز نوین

بعد از گذشت چهل سال، فیلم‌نامه مجموعه «کوچک جنگلی» به قلم ناصر تقوایی منتشر شد. 
به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم‌نامه سه جلدی «کوچک جنگلی» به قلم ناصر تقوایی نویسنده، فیلم‌ساز و عکاس ‌ایرانی توسط نشر «مس» منتشر شد. ‌این کتاب فیلم‌نامه‌ای است که در سال‌های ۵۹ و ۶۰ به جهت تولید یک مجموعه تلویزیونی پانزده قسمتی توسط ناصر تقوایی پژوهش و به نگارش درآمده است.
مجوز کتاب سه جلدی «کوچک جنگلی» در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ از اداره کتاب وزارت ارشاد صادر شده است و در اواخر شهریورماه سال جاری منتشر و آماده پخش بوده است.
آماده سازی و نسخه خوانی کتاب بیش از چهار سال وقت برده و انتشار آن با مشکلات دوران کوید ١٩ و کمبود کاغذ روبه‌رو شد و در نهایت به کوشش نشر «مس» منتشر شد.
این کتاب هم‌اکنون در کتابفروشی‌های سراسر‌ ایران در دسترس است و همچنین امکان خرید آنلاین در سایت شخصی ناصر تقوایی از هفته آینده میسر خواهد شد‪.
پیشتر نیز از ناصر تقوایی مجموعه داستان «تابستان همان سال» توسط نشر «لوح» در سال ۱۳۴۸ به چاپ رسیده بود که تاکنون چاپ مجدد آن میسر نشده است.
همچنین فیلم‌نامه‌های «چای تلخ» و «کاغذ بی‌خط» در سال ١٣٨١ توسط نشر «توفیق آفرین» منتشر شد که به دلیل تخلف و طرح شکایت ناصر تقوایی به وزارت ارشاد، به درخواست ‌این نویسنده پخش آن متوقف شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی