[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

ستاره والیبال ایران در آستانه یک انتقال بزرگ، روزنامه شیراز نوین

امین اسماعیل نژاد فصل آینده برای یک باشگاه بزرگ اروپایی به میدان خواهد رفت. به گزارش «ورزش سه»، به قول خود امین اسماعیل نژاد، این فصل لیگ برتر والیبال ایران پرماجرا‌ترین سال والیبالی او بود. این ستاره والیبال ایران بعد از قهرمانی جهان چند ماه پر سر و صدا را سپری کرد.
در ابتدا قرار بود تعاملی صورت بگیرد تا مدت زمان باقی مانده از سربازی اسماعیل نژاد بخشیده شود یا این که به این بازیکن اجازه داده شود تا در تیمی از لیگ برتر بازی کند که خودش می‌خواهد اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد و او در فصلی که گذشت برای پاس گرگان به میدان رفت و با این تیم به مقام سوم لیگ هم دست یافت.
اسماعیل نژاد در مرحله پلی آف یکی از بهترین‌های مسابقات بود و در نهایت به عنوان بهترین پشت خط زن لیگ نیز انتخاب شد و نشان داد که حتی در این وضعیت که از نظر روحی خیلی آماده نبود هم بازیکنی تعیین کننده محسوب می‌شود.
بعد از صعود پاس گرگان به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال بود که بالاخره کارت پایان خدمت امین اسماعیل نژاد صادر شد  تا بالاخره این داستان پر فراز و نشیب برای پدیده والیبال ایران در یک سال اخیر به پایان برسد.
همان طور که اسماعیل نژاد اخیراً خودش اعلام کرده بود بعد از پایان دوران سربازی حالا او فقط به لژیونر شدن فکر می‌کند و به نظر می‌رسد قطعاً این اتفاق رخ خواهد داد. البته این که گفته می‌شود ممکن است او طی هفته‌های اخیر و برای پلی آف سری ‌آ راهی ایتالیا شود یک شایعه است و قطعاً هر انتقالی برای امین در کار باشد به فصل آینده مربوط می‌شود. هر آنچه که هست مسئله مشخص این است که پشت خط زن ملی پوش ایرانی قطعاً سال آینده در والیبال اروپا توپ خواهد زد. او چند پیشنهاد بزرگ دریافت کرده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، یک انتقال سورپرایز کننده در انتظار والیبال ایران خواهد بود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی