[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

حذف مسجدسلیمان از جغرافیای لیگ؟، روزنامه شیراز نوین

نفت مسجدسلیمان به نظر می‌رسد که کمترین شانس را برای بقا در لیگ برتر دارد. به گزارش فوتبال 360، رضا عنایتی هفته گذشته و بعد از آن که تیمش در مسجدسلیمان توانست مقابل نساجی، یک امتیاز مهم را به‌دست آورد، از سمت خود کناره‌گیری کرد و در شرایطی که مدیران باشگاه تصور می‌کردند که عنایتی از تصمیم خود منصرف می‌شود، اما این سرمربی جوان پای تصمیم خود ماند و به مسجدسلیمان بازنگشت. بعد از قطع همکاری رسمی عنایتی با نفت، مدیران باشگاه به‌سراغ انتخاب سرمربی موقت رفتند و فرزاد حافظی سکان هدایت زردپوشان مسجدسلیمانی را برعهده گرفت.
نفتی‌ها این هفته در اولین تجربه سرمربیگری حافظی، باید مقابل گل‌گهر سیرجان به میدان می‌رفتند؛ تیمی که خط حمله پرقدرتی دارد و پیش‌بینی‌ها این‌طور بود که احتمالاً شکست سنگین دیگری در انتظار زردپوشان باشد که پیش‌بینی‌ها درست از آب در آمد و به مانند بازی رفت که با هدایت رضا مهاجری، شکستی 5 گله را آن‌ها مقابل حریف سیرجانی متحمل شدند، بازی یکشنبه هم با یک شکست سنگین دیگر برای نفت مسجدسلیمان به پایان رسید.
*آمار عجیب؛ هر بازی حداقل 2 گل!
نفت مسجدسلیمان با هدایت فرزاد حافظی شکستی 4 گله را متحمل شد تا نفتی‌ها در پایان هفته بیست‌وسوم، با 13 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول باقی بمانند و یک گام دیگر به سوی سقوط به لیگ یک نزدیک شوند. نفتی‌ها تا منطقه نجات، 8 امتیاز فاصله دارند و آن‌ها باید در 7 بازی آینده حداکثر امتیاز را به‌دست آورند تا بتوانند بقای‌شان در لیگ برتر را مسجل کنند.
زردپوشان در پایان هفته بیست‌وسوم، 49 گل خورده دارند که آماری بی‌سابقه و عجیب در تاریخ لیگ برتر است؛ در واقع نفتی‌ها در هر مسابقه به صورت میانگین بیش از 2 گل خورده دارند که آماری دور از انتظار است و همین آمار ضعیف باعث شده تا نفت مسجدسلیمان در مسیر سقوط به لیگ یک باشد. نکته مهم این که نفتی‌ها در بازی رفت‌وبرگشت مقابل گل‌گهر، 9 گل خورده داشته‌اند تا سنگین‌ترین شکست ممکن را برابر حریف سیرجانی داشته باشند.
*در انتظار انتخاب پنجمین سرمربی
نفتی‌ها لیگ بیست‌ودوم را با هدایت رضا مهاجری آغاز کردند اما این سرمربی که فصل گذشته موفق به حفظ سهمیه نفت مسجدسلیمان شده بود، روزهای خوبی را تجربه نکرد و از سمتش کنار رفت؛ مهاجری در شرایطی سرمربیگری نفت مسجدسلیمان را از دست داد که مدیران باشگاه به‌سراغ ابراهیم اشکش رفتند اما او دوره بسیار کوتاهی را در نفت داشت و به سرعت جای خود را به رضا عنایتی داد.
عنایتی هم نتوانست در قامت سرمربی تا پایان لیگ بیست‌ودوم کارش را دنبال کند و  یکشنبه، فرزاد حافظی به عنوان چهارمین سرمربی روی نیمکت نفت مسجدسلیمان نشست؛ اما بعد از شکست 4 گله مقابل گل‌گهر سیرجان، حافظی اعلام کرد که مصاف با حریف سیرجانی، اولین و آخرین حضور او در قامت سرمربی روی نیمکت نفتی‌ها بوده تا مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان به‌سراغ انتخاب پنجمین سرمربی بروند و باید دید با توجه به تعطیلات فیفادی پیش‌رو، کدام سرمربی هدایت این تیم را می‌پذیرد تا در 7 هفته پایانی، نفتی‌ها را از سقوط نجات بدهد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی