[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ساعت و حلقه ازدواج، سوغات «جان ویک» برای کیانو ریوز، روزنامه شیراز نوین

کیانو ریوز بازیگر جان ویک گفته که ساعت و حلقه ازدواج این «قاتل خسته و غیر قابل توقف» را که با آن به شهرت رسید به عنوان سوغات دارد.
به گزارش خبرنگار سینمای جهان ایرنا، استودیو لاینْزْگِیت Lionsgate بعد از ظهر دوشنبه یک نمایش نه چندان محرمانه از چهارمین فصل از جان ویک که قرار است ۲۴ مارس اکران شود را در جشنواره فیلم آینده فیلم و تلویزیون South by Southwest در آستین ارائه کرد.
جان ویک که تاکنون سه فصل آن در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ به روی پرده بزرگ رفته در آستانه اکران چهارمین فصل خود قرار دارد. فیلمی ‌به کارگردانی چاد استاهلسکی که طولانی‌ترین ماجراجویی جان ویک با سه ساعت زمان نمایش محسوب می‌شود؛ تقریباً دو برابر زمان فیلم اول در سال ۲۰۱۴ و حدود ۴۰ دقیقه بیشتر از فصل سوم آن.
کیانو ریوز که با لباس مشکی به این مراسم آمده بود با تشویق هوادارانش مواجه شد.
او در نشست پرسش و پاسخ پس از نمایش فیلم فاش کرد که ساعت و حلقه ازدواج جان را به عنوان سوغات دارد.
ویک در پاسخ به سؤال یکی از طرفدارانش که پرسید آیا او واقعاً پیر می‌شود یا نه این گونه پاسخ داد: آره، مرد، من پیر شدم. این اتفاق می‌افتد، مرد.
جان ویک یک فرنچایز چندرسانه‌ای فیلم اکشن، دلهره‌آور و نئو - نوآر آمریکایی است که به کارگردانی چاد استاهلسکی و توسط فیلم‌نامه‌نویس دریک کولستاد خلق شده‌ و با بازی کیانو ریوز در نقش جان ویک که یک قاتل سابقه دار بوده و در تلاش برای یک انتقام شخصی است.
این مجموعه فیلم که متعلق به کمپانی لاینزگیت است، با اکران فیلم جان ویک در سال ۲۰۱۴ آغاز شد و پس از آن دو دنباله به نام‌های جان ویک: بخش ۲ در ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ و جان ویک: بخش ۳  پارابلوم در ۱۷ مه ۲۰۱۹ منتشر شد.
فیلم‌ها با فروش کلی بیش از ۵۸۷ میلیون دلار در سراسر جهان، موفقیت‌های تجاری و انتقادی را به‌دست آورد. قسمت چهارم با عنوان جان ویک: بخش ۴، در حال پس‌تولید است و تاریخ اکران آن ۲۴ مارس ۲۰۲۳ است.
قسمت پنجم جان ویک هم در حال پیش‌تولید قرار دارد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی