[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رکوردشکنی ستاره ‌ایرانی در اروپا ، روزنامه شیراز نوین

طرفداری/ علیرضا جهانبخش در بازی بعدی فاینورد از رکورد اشکان دژاگه عبور خواهد کرد. او تا کنون 15 بازی در رقابت‌های لیگ اروپا انجام داده است.
بازی برگشت فاینورد و شاختار دونتسک در لیگ اروپا، برای هم‌تیمی‌های جهانبخش به رؤیایی‌ترین شکل ممکن دنبال شد. فاینورد و شاختار بازی رفت، 1-1 مساوی کردند و برنده بازی برگشت، می‌توانست راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. آتش بازی فاینورد، از همان دقایق ابتدایی آغاز شد و آن‌ها با نتیجه عجیب 7-1، حریف‌شان را شکست دادند. تک گل شاختار هم، در دقایق پایانی زده شد.
علیرضا جهانبخش، مثل بازی‌های اخیر در ترکیب ثابت فاینورد حضور داشت و نمایشی عالی ارائه داد. جهانبخش دقیقه 9، گل اول فاینورد را ساخت و نیمه دوم با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه، زننده ششمین گل تیمش بود. او در ‌این بازی با یک گل، یک پاس گل، ساختن دو موقعیت و زدن 4 شوت به سمت دروازه حریف، توانست نمره 9.3 را از سایت هوزکورد به دست آورد و دومین بازیکن برتر زمین باشد.
بازی با شاختار، برای جهانبخش فرصت یک رکوردشکنی بزرگ هم بود. جهانبخش در ‌این بازی، پانزدهمین بازی خود در لیگ اروپا را انجام داد و بین بازیکنان ‌ایرانی، رکورددار شد. پیش از ‌این، فقط اشکان دژاگه 15 بازی در لیگ اروپا انجام داده بود. با توجه به صعود فاینورد به دور یک چهارم نهایی، جهانبخش می‌تواند در بازی‌های آینده‌ این تیم از دژاگه هم عبور کند و به تنهایی، صاحب ‌این رکورد شود.
جهانبخش سال 2015، اولین بازی خود در لیگ اروپا را مقابل اتلتیک بیلبائو انجام داد و در دو فصل 2015/16 و 2016/17، مجموعاً 8 بار برای آلکمار در ‌این تورنمنت به میدان رفت. ‌این فصل اما، حضور فاینورد در لیگ اروپا برای جهانبخش موفق‌تر از تجربه‌های قبلی بود. او در 7 بازی از 8 بازی فاینورد، برای‌ این تیم بازی کرده و با 3 گل و یک پاس گل، نقشی مؤثر در رسیدن تیمش به مراحل پایانی داشته است. جمعه با برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، مشخص می‌شود صدرنشین هلند و ستاره ‌ایرانی‌اش، دور بعد باید با چه تیمی ‌روبه‌رو شوند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی