[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سرمربی چوکا برکنار شد، روزنامه شیراز نوین

ورزش 3/ پس از شکست سه بر صفر چوکا در شیراز مقابل شاگردان مهدی رجب‌زاده، سرمربی تالشی‌ها با تصمیم مدیران باشگاه کنار گذاشته شد.
جهانبخش جعفری پس از آن صحبت‌هایی که در بدو ورود به چوکا در رختکن با بازیکنان داشت، شروعی طوفانی را در تالش تجربه کرد. او ابتدا آرمان گهر را با دو گل از پیش رو برداشت. در بازی دوم مقابل استقلال ملاثانی به تساوی پر گل 3 بر 3 دور از خانه رسید و در بازی سوم با دو گل خوشه طلایی را شکست داد.
با وجود شکست 2 بر 1 مقابل پارس جنوبی در جم، سومین پیروزی هم در دربی گیلان از راه رسید و شاگردان جهانبخش جعفری با سه گل تیم شهرداری آستارا را  در دربی گیلان پشت سر گذاشتند. 
در نهایت در سه بازی اخیر چوکا که نیاز مبرمی ‌به امتیازات برای فاصله گرفتن از قعر جدول داشت، مقابل خیبر با دو گل شکست خورد؛ با شهرداری همدان بازی در ثانیه‌های پایانی به تساوی کشیده شد و مقابل فجر در شیراز با پذیرش شکست سه بر صفر دیدار پایانی جهانبخش جعفری رقم خورد.
چوکا در حال حاضر با 17 امتیاز از 24 مسابقه قعرنشین جدول 17 تیمی ‌مسابقات لیگ دسته اول به شمار می‌رود و کار سختی برای بقا دارد.
سبزپوشان تالشی در ‌این فصل مربیان متفاوتی را روی نیمکت تیم دیده‌اند و کسب 11 امتیاز از 8 مسابقه برای جعفری نمی‌تواند آمار بدی باشد، اما امید قهوه مالک جدید باشگاه چوکای تالش در پی تشدید اختلافات با سرمربی تیم، حکم اخراج او را پس از شکست در شیراز به دلیل کسب نتایج ضعیف امضا کرد. 
باید دید چه کسی مأموریت دشوار حفظ چوکا در لیگ دسته اول را قبول خواهد کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی