[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

ارائه خدمات امدادی هلال‌احمر به ۸۶۳ حادثه‌دیده در فارس، روزنامه شیراز نوین

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر فارس اعلام کرد که از آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی، این تشکل در ۲۴۰ حادثه به ۸۶۳ حادثه‌دیده در استان خدمات امداد و نجات و... ارائه داده است.
مهدی خوبیار در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: همزمان با آغاز طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا صبح ۱۴ فروردین، جمعیت هلال‌احمر فارس در امداد‌رسانی به ۸۶۳ نفر حادثه‌دیده و ۲۴۰ حادثه مشارکت داشته که شامل ۱۳۲ مورد جاده‌ای، یک مورد برف و کولاک، یک مورد رانش زمین، ۳۸ مورد خدمات حضوری، سه مورد خدمات دریایی- ساحلی، ۶ مورد زلزله، ۲ مورد سیل و آب‌گرفتگی، ۱۶ مورد شهری و ۴۱ مورد حوادث‌کوهستان بوده است.
او همچنین مجموع کل آسیب‌دیدگان ناشی از این حوادث را ۸۳۵ نفر و تعداد نجات‌یافتگان را ۱۴۰ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: طی این عملیات‌ها ۶۱ نفر به‌صورت سرپایی مداوا شدند و ۷۹ نفر نیز به مراکز درمانی و بیمارستانی انتقال داده شدند. معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان فارس همچنین مجموع کل افراد اسکان داده شده ناشی از حوادث را ۸۱ نفر اعلام و اضافه کرد: ۲۵۸ تیم عملیات امدادی با ۸۹۹ نفر نیرو برای امدادرسانی به آسیب‌دیدگان در این حوادث اعزام شده‌اند و همچنین ۱۶۲ دستگاه آمبولانس در این عملیات‌ها به‌کارگیری شد. به گفته خوبیار، ۵۳ پایگاه ثابت امداد و نجات بین شهری، کوهستان و پایگاه‌های موقت، یک پایگاه امداد هوایی، یک پایگاه آنست، یک مرکز کنترل و هماهنگی عملیات در جمعیت مرکز فارس و یک مرکز آماده عملیات تیم واکنش سریع به همراه ۳۴ کشیک ۲۴ساعته امداد و نجات در شعب، خدمت‌رسانی به هموطنان در ایام نوروز را عهده‌دار بودند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی