[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بیمه رایگان برای سه دهک اول تداوم می‌یابد، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
مدیرکل بیمه سلامت استان فارس از تداوم ارائه پوشش‌های حمایتی رایگان برای اقشار فرودست جامعه خبر داد.
دکتر علی محمد جعفرپور همزمانی بهار قرآن و طبیعت را سرآغازی نو برای خدمت‌رسانی به جامعه برشمرد و اظهار داشت: یکی از رسالت‌های اصلی بیمه سلامت، تسهیل فرایند درمان برای جامعه تحت پوشش است و در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نیستیم. وی با تأکید بر این موضوع که پوشش‌های حمایتی بیمه سلامت در سال جدید تداوم خواهد داشت و درصدد بهبود کیفی سطح ارائه خدمات هستیم، بیان داشت: در استان فارس جمعیتی بالغ بر ۲میلیون و 600هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و حدود 60 درصد ازاین میزان از خدمات رایگان بهره‌مند هستند.
مدیرکل بیمه سلامت استان فارس با اشاره به این موضوع که وضعیت پوشش‌های حمایتی بیمه‌شدگان از طریق دهک‌بندی‌های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: به موازات فعالیت‌هایی که در زمره رسالت‌های اصلی بیمه سلامت قرار می‌گیرد، در حوزه حمایت از بیماران صعب العلاج و سیاست‌های افزایش جمعیت و فرزندآوری ابلاغی مقام معظم رهبری نیز طرح‌های حمایتی به شکل ویژه‌ای دنبال خواهد شد.
دکتر جعفرپور در پایان یادآور شد: بیمه سلامت مهم‌ترین بیمه پایه ای کشور است و بیمه رایگان برای سه دهک اول استان فارس در سال جدید تداوم می‌یابد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی