[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رئیس سازمان فاوای شهرداری شیراز، داور مجله تخصصی بین‌المللی شد، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان فاوای شهرداری شیراز، داور مجله تخصصی بین‌المللی شد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز به عنوان یکی از داورهای مجله applied Intelligence انتخاب شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز به عنوان یکی از داورهای مجله applied Intelligence انتخاب شد. 
محمدعلی علویان‌مهر با سابقه چاپ چندین مقاله در زمینه هوش مصنوعی و پردازش تصویر، به عنوان داور مجله تخصصی بین‌المللی Applied Intelligence انتخاب شد.
از رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز به سبب تحقیقات و مقالات شاخص در حوزه‌های مذکور جهت سخنرانی و ارائه نتایج تحقیقات و مقالات در کنفرانس‌های بین‌المللی دعوت به عمل آمده است. شایان ذکر است که مجله تخصصی بین‌المللی Applied Intelligence با سابقه بیش از ۳۰ سال، از مجلات شناخته شده و معتبر در حوزه تحقیقات علمی پیشرفته هوش مصنوعی، شبکه‌های عصبی و یادگیری عمیق است.
این ژورنال با ضریب تأثیر 5.086 در سال ۲۰۲۲، بیش از 2700 مقاله در زمینه هوش مصنوعی و حوزه‌های مرتبط منتشر کرده و جزو مجلات رده بالا و مهم این حوزه بوده است. مجله Applied Intelligence سالانه 15 مرتبه منتشر می‌شود و این ژورنال تحقیقات جدید و بدیع و پیشرفت‌های فناوری را ارائه می‌کند و به موضوعات پیچیده که در دنیای واقعی به آن توجه می‌شود، می‌پردازد. این مجله برای تبادل تحقیقات علمی و دستاوردهای تکنولوژیکی به دست آمده توسط دانشمندان علوم کامپیوتر بنا گذاشته شده است. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی