[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

جنگ بهترین گلزن‌ها در تبریز شهریار صدر را پس می‌گیرد؟، روزنامه شیراز نوین

تراکتور و سپاهان آخرین بازی هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر را برگزار می‌کنند و این جدال حساس، جنگ بهترین گلزنان این فصل هم است.
به گزارش فوتبال 360، هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر در حالی به پایان رسید که پرگل‌ترین برد هفته سهم تراکتوری‌ها بود و سرخپوشان تبریزی موفق شدند در خانه نفت مسجدسلیمان با نتیجه سنگین 5 بر یک از سد میزبان بحران‌زده خود بگذرند. 3 گل از 5 گل تراکتور در این بازی توسط محمد عباس‌زاده و رضا اسدی به‌ثمر رسید تا این دو بازیکن در پایان هفته بیست‌وچهارم بهترین گلزنان لیگ برتر ایران باشند. 
2 گل برای صدرنشینی
محمد عباس‌زاده که روزهای خوبی را در تراکتور پشت سر می‌گذارد، در بازی این هفته موفق شد 2 گل مقابل نفت مسجد سلیمان بزند تا به تنهایی و با 10 گل زده صدرنشین جدول برترین گلزنان لیگ برتر شود. نزدیک‌ترین رقیب عباس‌زاده در جدول گلزنان، هم‌تیمی او رضا اسدی است. اسدی که در تراکتور احیا شده و بهترین فصل فوتبالی خود را پشت سر می‌گذارد، با گلی که در مسجد سلیمان به‌ثمر رساند، خود را از شهریار مغانلو جدا کرد و با وجود از دست دادن صدر جدول گلزنان، با 9 گل زده پشت سر عباس‌زاده در رده دوم برترین گلزنان لیگ برتر ایستاده است. 
شهریار به دنبال رسیدن به صدر
شهریار مغانلو مهاجم فرصت‌طلب سپاهان که با درخشش در ترکیب این تیم در اردوی اخیر تیم ملی هم حضور داشت، تا قبل از برگزاری بازی‌های هفته بیست‌وچهارم با 8 گل زده، مشترکاً در کنار عباس‌زاده و اسدی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار داشت. سپاهانی‌ها این هفته موفق شدند با تک گل جنجالی رامین رضاییان از سد صنعت‌نفت آبادان بگذرند و عدم گلزنی مغانلو و درخشش عباس‌زاده و اسدی در مسجد سلیمان باعث شد تا مهاجم گلزن سپاهان صدر جدول گلزنان را از دست بدهد. از طرفی عارف رستمی هم موفق شد برای مس کرمان گلزنی کند تا در کنار مغانلو با 8 گل زده، مشترکا در رده سوم جدول گلزنان قرار بگیرد. 
مغانلو برای اینکه بتواند از اسدی بگذرد و صدر جدول را از عباس‌زاده پس بگیرد، در آخرین بازی این هفته باید در تبریز مقابل تراکتور به میدان برود. بازی‌ که روز جمعه برگزار می‌شود و در کنار تمام حساسیت‌هایی که دارد، جنگ بهترین گلزنان این فصل هم است. محمد عباس‌زاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو که در رتبه‌های اول تا سوم جدول برترین گلزنان لیگ برتر قرار دارند، اگر نتوانند در این بازی حساس گلزنی کنند، راه را برای عبور عارف رستمی، مهدی قایدی و کوین یامگا در جدول گلزنان باز می‌کنند.
رستمی بعد از گلزنی مقابل آلومینیوم اراک، این هفته مقابل صنعت‌نفت در آبادان به میدان می‌رود. مهدی قایدی و کوین یامگا هم که هر دو موفق شدند مقابل ذوب‌آهن در اولین بازی سال جدید گلزنی کنند، این هفته مقابل آلومینیوم در اراک به میدان می‌روند و این فرصت را دارند خود را به صدر جدول برترین گلزنان لیگ برتر نزدیک‌تر کنند.  

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی