[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سوداگر ارزی نقره‌داغ شد، روزنامه شیراز نوین

به گزارش دریافتی شیرازنوین، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: فردی که قصد خارج کردن غیرقانونی مقادیری ارز از فرودگاه شیراز به مقصد خارج از کشور را داشت، به ۵۴میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.
غلامرضا سالاری با بیان جزئیاتی از این موضوع افزود: این فرد در حالی که قصد داشت ۳۶هزار ریال عمان، یک‌هزار و ۴۰۰ درهم امارات و مقادیر قابل توجهی ارزهای دیگر را که در یک کیف دستی جاساز شده بود، از کشور خارج کند، توسط پلیس در فرودگاه شیراز شناسایی و بازداشت شد. وی با اشاره به ممنوعیت خروج بیش از 5هزار یورو و معادل آن از کشور ادامه داد: به دنبال ارجاع پرونده این فرد به شعبه دهم تعزیرات حکومتی استان جهت رسیدگی و همچنین انجام تحقیقات، تخلف متهم محرز و وی به ضبط ارزهای مکشوفه و جریمه ۵۴میلیارد ریالی محکوم شد. مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: همچنین مأموران انتظامی شیراز موفق به کشف یک دستگاه لیفتراک قاچاق فاقد مدارک گمرکی در حومه این شهرستان شدند. سالاری با اشاره به تشکیل پرونده تعزیراتی برای مالک لیفتراک افزود: طی تحقیقات انجام شده توسط شعبه دهم تعزیرات حکومتی استان مشخص شد که لیفتراک مکشوفه به شکل قاچاق و غیرقانونی وارد کشور شده است. وی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط لیفتراک و جریمه ۱۰میلیارد ریالی متهم داد. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس، در خصوص جریمه یک واحد صنفی موبایل فروشی گران‌فروش هم گفت: حکم جریمه نقدی یک‌ونیم میلیارد ریالی این واحد صنفی موبایل فروشی در شهر شیراز اجرا شد.
سالاری ادامه داد: طبق بررسی‌های به‌عمل‌آمده، متصدی این واحد صنفی به بهانه بالا رفتن قیمت ارز اقدام به گران‌فروشی می‌کند که با ارجاع پرونده تخلف به یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان، متصدی واحد صنفی جهت ارائه توضیحات احضار و پس از محرز شدن تخلف، حکم به جریمه یک‌میلیارد و ۵۰۰میلیون ریالی فرد متخلف صادر می‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی