[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

معاون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس هشدار داد: مکمل‌فروشی بنزین ممنوع است ، روزنامه شیراز نوین

معاون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس هشدار داد: 
مکمل‌فروشی بنزین ممنوع است 

شمس‌الدینی: ممنوعیت فروش مکمل‌های بنزین در جایگاه‌های سوخت اعمال می‌شود 

معاون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از ممنوعیت فروش مکمل‌های بنزین در جایگاه‌های سوخت این استان خبر داد و اعلام کرد: استفاده از انواع افزودنی‌ها به شکل‌های محلول و قرص تحت عنوان مکمل سوخت علاوه بر عدم تأثیر مثبت روی کیفیت فرآورده، آثار منفی زیست محیطی نیز به همراه دارد.
به گزارش شیرازنوین به نقل از ایرنا، محسن شمس الدینی با تشریح آثار زیانبار استفاده از این افزودنی‌ها گفت: مکمل‌هایی که در پمپ بنزین‌ها عرضه می‌شود، موردتأیید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیست.
او با بیان اینکه مشخصات کیفی تمامی فرآورده‌های نفتی که در جایگاه‌های سطح استان توزیع می‌شود، از جمله بنزین موتور، مطابق با آخرین استانداردهای شرکت ملی پالایش و پخش تولید می‌شود، افزود: عرضه سوخت توسط پمپ بنزین‌ها تحت نظارت واحد کنترل کیفیت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان صورت می‌گیرد و نیازی به استفاده از مکمل در بنزین مصرفی خودروها وجود ندارد.
شمس‌الدینی با تأکید بر این موضوع که مکمل‌های عرضه شده در جایگاه‌ها را تأیید نمی‌کنیم، تصریح کرد: در این خصوص بر اساس بررسی‌های صورت گرفته توسط پژوهشگاه صنعت نفت و کمیته مشخصات فرآورده‌های نفتی شرکت ملی پالایش و پخش و استفاده از انواع افزودنی‌ها تحت عنوان مکمل بنزین علاوه بر عدم تأثیر مثبت بر روی کیفیت فرآورده، آثار منفی زیست محیطی نیز به همراه داشته است و به جایگاه‌داران سراسر استان اعلام کردیم از فروش مکمل‌های بنزین خودداری کنند.
شمس‌الدینی ادامه داد: با توجه به فروش انواع مکمل‌های بنزین به شکل‌های محلول و قرص در مراکز عرضه به ویژه در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی از تمامی هموطنان می‌خواهیم از خرید و مصرف هرگونه مکمل بنزین خودداری کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی