[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شنا، در طرح آمایش ورزش فارس فراموش شده است ، روزنامه شیراز نوین

مدیر کل ورزش و جوانان فارس با اظهار اینکه متأسفانه  رشته شنا در طرح آمایش ورزش فارس در سال های گذشته  کنار گذاشته شده،گفت:‌ این امر به این رشته پرمدال و باسابقه در فارس لطمه وارد کرده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حیدر صفرپور در حاشیه دیدار و تجلیل از پیمان اسدی، ورزشکار شیرازی عضو تیم ملی واترپلو که نایب قهرمان آسیا شد، بیان داشت:‌ طبق تأکید دین مبین اسلام، شنا پایه و زیربنای سایر ورزش‌هاست.
وی اضافه کرد: استان فارس با وجود مربیان، شناگران و استعدادهای زیاد، می‌تواند به عنوان قطب ورزش‌های آبی در کشور مطرح باشد. صفرپور تاکید کرد: از هر ظرفیتی که در اختیار اداره کل ورزش و جوانان است برای مهیا ساختن فضای تمرینی تیم‌های ورزش‌های آبی استان استفاده می‌شود. مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: در سال جدید توجه به تیم‌های پایه، تقویت هیئت‌های شهرستانی، ورزش بانوان و تیم داری در سطح لیگ های رشته‌های آبی باید مورد توجه هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قرار گیرد. به گزارش ایرنا، تیم واترپلو ایران هفتم فروردین ماه ۱۴۰۲ در دیدار فینال مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف چین رفت و با نتیجه ۱۱ بر هشت شکست خورد و پس از ۲۸ سال به عنوان نایب قهرمانی آسیا در سنگاپور دست یافت. پیمان اسدی که متولد ۱۳۷۵ است از سال ۱۳۹۲ عضویت تیم ملی را دارد و در این سال‌ها یک مدال برنز بازی‌های آسیایی، ۲ مدال نقره کشورهای اسلامی و سه مدال نقره جوانان آسیا را در کارنامه دارد و دارای مدرک کارشناسی صنایع غذایی است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی