[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

فرصتی طلایی برای طلایی پوشان، روزنامه شیراز نوین

امشب نماینده شیراز شانس این را دارد که با کسب پیروزی در مقابل نماینده خوزستان، به رتبه دوم جدول صعود کرده و شانس خود برای راهیابی به لیگ برتر فوتبال ایران را افزایش دهد.
فجری‌ها که در دیدارهای اخیر نتایج خوبی کسب کرده‌اند، اگر امشب برابر استقلال ملاثانی به پیروزی برسند و دیگر تیم آبی‌پوش استان خوزستان در مقابل صدرنشین رقابت‌ها تن به شکست بدهد، می‌توانند با یک بازی کمتر به منطقه صعود وارد شده و گام بلندی برای بازگشت به سطح اول فوتبال کشور بردارند.
مربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز روز سه‌شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرناٰ‌، با بیان این نکته که تیم  فجر شهید سپاسی شیراز شرایط خوبی داشته و شانس صعود به لیگ برتر را دارد، افزود: برای صعود به لیگ برتر همه باید تلاش کنند چرا که تیم فجر شهید سپاسی، تنها نماینده فارس در لیگ دسته یک و متعلق به همه مردم فارس است برای همین هم نیاز به حمایت همه جانبه به ویژه از سوی هواداران و مسئولان استان داریم. خدایاری تاکید کرد:‌ حمایت‌های معنوی هم می‌تواند به تیم ما کمک کند و همین که دکتر ایمانیه، استاندار فارس و دکتر اسدی، شهردار شیراز در تمرینات تیم حاضر شدند از نظر روحی کمک کرد و زمانی هم که غلام پیروانی در رختکن تیم حضور پیدا کرد به بازیکنان انگیزه داد، روند تیم تغییر کرد بنابراین علاوه بر کمک مالی کمک معنوی هم بسیار تأثیر دارد.
وی با طرح این پرسش که چرا کلان‌شهر شیراز یک زمین چمن طبیعی واستاندارد ندارد، گفت: ورزشکاران ما سالهاست چشم انتظار داشتن زمین چمن استاندارد هستند ، اینکه در شهری که به گل و بلبل شهرت دارد، یک زمین چمن ورزشی استاندارد وجود ندارد، مسئولان ورزش باید پاسخگو باشند.
رحیم خدایاری اظهار داشت: سالهاست شیراز با این مشکل مواجه است و بارها با انتقاد مربیان و بازیکنان سایر تیم‌های کشور همراه بوده و بهانه‌ای درست برای نتیجه نگرفتن است. بازیکن اسبق تیم برق شیراز ۷۵ ساله که سال گذشته برای لحظاتی رو شد اما دوباره خاموش گردید، ادامه داد:‌ استان فارس همیشه ظرفیت‌های زیادی در فوتبال داشته است و هم اینک هم بسیاری از بازیکنان در تیم‌های مطرح کشور در لیگ برتر بازی می‌کنند.
وی اضافه کرد: ‌استعدادها در شهرهای مختلف فارس زیاد است اما از نظر زیرساخت به هیچ عنوان شرایط خوبی ندارد برای همین بسیاری از بازیکنان حتی بازیکنان تیم‌های پایه، استان فارس را ترک می‌کنند. او گفت: زمانی نه چندان دور۲ تیم در لیگ برتر و چند تیم هم در دسته‌های پایین‌تر داشتیم اما هم اینک یک تیم در دسته یک و یک تیم هم در دسته دوم داریم که همه ظرفیت فوتبال فارس نیست.
خدایاری در ادامه سخنانش به نقش تأثیرگذار هواداران در موفقیت هر تیمی اشاره کرد و بیان داشت: اینکه می‌گویند هواداران یار دوازدهم هر تیمی هستند، ‌کاملاً درست است و ما نیز در این شرایط حساس نیاز به حضور زیاد آنها داریم تا در پایان لیگ جشن صعود بگیریم ‌و تبلیغات محیطی هم که شهرداری شیراز برای حضور تماشاگران انجام داده تأثیر داشته و بهتر است این روند در نقاط مختلف شهر ادامه یابد. وی در مورد شرایط تیمش و بازی مقابل استقلال ملاثانی اهواز که شامگاه چهارشنبه ۱۶ فروردین در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود،‌ هم گفت: آنچه که موجب موفقیت و پیروزی‌های پی‌درپی شده همدلی و رفاقت در نزد کادر فنی، ‌بازیکنان و مجموعه باشگاه و در رأس آن سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس است که اگرحمایت‌های او نبود، سرنوشت تیم فجر شهید سپاسی هم به سرنوشت تیم‌هایی مانند تیم‌های برق، مرصاد، قشقایی، بهمن و ... دچار می‌شد. مربی تیم فجر شهید سپاسی ادامه داد: شرایط جدول لیگ به گونه‌ای است که به غیر از تیم شمس آذر که فاصله زیادی با تیم دوم جدول دارد و صعودش قطعی به نظر می‌رسد اما ۶ تیم دیگر شرایط بهتری برای کسب سهمیه دوم دارند و حتی ون پارس اصفهان و مس شهر بابک که در رده هفتم و هشتم قرار دارند هم شانس دارند و ناامید نیستند. خدایاری افزود: شرایط در بالای جدول بسیار سخت است و اینکه هشت تیم شانس صعود دارند بیانگر پویایی لیگ دسته یک است که کار را دشوار می‌کند از این رو ناامید نیسیتم و تا آخر می‌جنگیم. وی گفت:‌ تیم استقلال ملاثانی اهواز هم از تیم های خوب لیگ است هر چند در رده یازدهم قرار دارد و کاری به رتبه آنها نداریم و بازیکنان ما بازی به بازی روند خود را طی می‌کنند ضمن اینکه مهدی رجب زاده، سرمربی تیم با هر تیمی که بازی داریم سه بازی مختلف آنها را مورد نگاه و بررسی قرار می‌دهد و بازیکنان هم در زمین آنها پیاده می‌کنند برای همین تاکنون هم خوب نتیجه گرفتیم و هم خوب بازی کرده‌ایم. به گزارش ایرنا، شاگردان مهدی رجب زاده، سرمربی تیم فجر شهید سپاسی از هفت بازی باقیمانده، سه دیدار میزبان هستند و چهار بازی هم باید به مصاف حریفان در خانه آنها برود. زردپوشان تیم فجر شهید سپاسی در ادامه مسابقات باید در شیراز به مصاف تیم‌هایی همچون استقلال ملاثانی، دریا بابل و پارس جنوبی جم بروند و با تیم‌های خوشه طلایی ساوه، شهرداری همدان، شهرداری آستارا، مس شهر بابک کرمان هم در خانه آنها بازی دارند. تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست وهشتم لیگ دسته یک جام آزادگان، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف تیم استقلال ملاثانی می‌رود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی