[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تلاش برای بسته نشدن پنجره!، روزنامه شیراز نوین

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهد کرد تا اگر فرصتی باقی مانده باشد، مانع از حذف استقلال از آسیا شود.
واکنش رسمی وزیر ورزش به حذف استقلال از آسیا
به گزارش ورزش سه، موضوع بدهی‌های سنگین باشگاه استقلال به خصوص مطالبات آندره‌آ استراماچونی و مشکلات مدیریتی اخیر این باشگاه موجب نگرانی و ناراحتی بسیاری از طرفداران این تیم شده است. بدهی‌های موجود حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا 2024 را تا حد زیادی نهایی کرده است. با این حال حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان امیدوار است بتواند اقداماتی انجام بدهد تا این مسئله به واقعیت نپیوندد.
سجادی بعد از نشست هیئت اجرایی کمیته المپیک دقایقی به گفت‌و‌گو پرداخت و درباره موضوع پیش آمده برای استقلال هم صحبت کرد. او گفت: درباره باشگاه استقلال بیش از دو سال پیش اتفاقاتی افتاد؛ با رفتن یک‌سری از افراد از جمله سرمربی تیم همه می‌دانید برخی دیون و مطالبات حقوقی و بین‌المللی به وجود آمده که باید پیگیری شود و تسویه حساب صورت بگیرد.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: نهادهای بین‌المللی با کسی شوخی ندارند و باید مفاصا حساب گرفته شود. مطلب جدیدی نبود که در یک هفته یا 10 روز یا نهایتآ در یک ماه گذشته اتفاق افتاده باشد. مطلبی بود که در چند ماه گذشته و یکی دو سال گذشته و  ادوار مدیریتی اخیر هم اعضای هیئت مدیره و هم مدیران عامل و هم وزارت ورزش می‌دانستیم مطالبات و بدهی‌ها وجود دارد که باید پرداخت شود. ما هم منابعی را از طرف وزارت ورزش با واگذاری‌ که اتفاق افتاد در اختیار مدیریت تیم قرار دادیم و باید تسویه حساب صورت می‌گرفت.
سجادی با اشاره به موضوع حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا تأکید کرد: در هر صورت با پایان یافتن این مهلت، زمان کم بود و نهایتاً مطالبات هم ماشاءالله کم نبوده است. توضیحاتی که معاونین من مخصوصاً معاونت مالی و اداری و معاونت حرفه‌ای و قهرمانی و سایر همکارانم در بخش حقوقی به بنده ارائه کردند، این است که مطالبات عدیده بوده است. آنها سعی کردند آنچه از دست وزارت ورزش، سازمان خصوصی‌سازی و سایر اعضای محترم مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برمی‌آمده انجام وظیفه کرده و حمایت‌های خود را انجام داده باشند. نهایتاً کمی با کمبود وقت مواجه شدند و مشکلاتی که این روزها شنیدید و مطلع هستید،‌ پیش آمده است.
وی افزود: من همه گونه حمایت و قول مساعد را می‌دهم. با تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم صحبت کردم. از وی خواستم اگر فرجه یا زمانی باشد از آن استفاده کنیم. نهایت تلاشمان را انجام می‌دهیم که اگر بشود مذاکرات با افرادی که مطالبه‌ای دارند از جمله سرمربی سابق استقلال(استراماچونی) ادامه پیدا کند تا از زمان باقیمانده استفاده شود. البته اگر زمانی باقی مانده باشد، چون مطالب گوناگون است، برخی می‌گویند زمان تمام شده و برخی می‌گویند بین یک تا دو هفته هنوز زمان باقی مانده است. برخی می‌گویند زمان تکمیل مدارک برای آسیا تمام شده و فقط برای بسته نشدن پنجره زمان داریم و برخی می‌گویند با وکیل سرمربی در حال مذاکره هستیم.
سجادی در نهایت گفت: در هر صورت من خواهش کردم از همه فرصت‌ها استفاده شود و آنچه ما وظیفه‌مان است انجام بدهیم تا دل هواداران را خوشحال کنیم و اگر بشود، این فرصت احیا شود.
به گزارش ورزش سه، در پی مشکلات پیش‌آمده برای باشگاه استقلال و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا و همچنین افشای برخی واقعیت‌ها درباره مدیریت باشگاه، دیروز چهارشنبه هواداران این تیم یک تجمع اعتراضی را برپا کردند.
عده‌ای از هواداران استقلال مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان در خیابان سئول تهران جمع شدند و شعارهایی را علیه حمید سجادی، وزیر ورزش و همچنین مدیران باشگاه سر دادند. این هواداران خواهان جدایی مدیران کنونی از باشگاه بودند و همچنین از وزیر ورزش خواستند تا تیم را از شرایط موجود مالی و مدیریتی نجات بدهد.
هواداران حاضر در این تجمع همچنین پلاکاردهایی در دست داشتند که خواسته های خود از وزیر ورزش را روی آن نوشته بودند تا به این شکل ناراحتی خود از وضعیت نابسامان باشگاه را نشان بدهند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی