[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

برنامه مبارزه با اعتیاد و خودکشی در حال اجراست ، روزنامه شیراز نوین

استانداز فارس خواستار ورود جدی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حوزه تولید دارو و تجهیزات پزشکی شد و گفت: زیرساخت‌های شهرک دارویی در حال فراهم شدن است. تولید دارو و تجهیزات پزشکی در فارس در مهار تورم و رشد تولید مؤثر خواهد بود.
به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در دیدار با هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تأکید بر اینکه هیچ هدفی جز رضایت مردم، دانشجویان و نیازمندان وجود ندارد، افزود: در سال جاری تلاش کنید مشکلات مزمنی که دانشگاه با سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ها دارد، حل شود؛ توقعاتی که از سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها برای ارتقا و حفظ سلامتی مردم دارید، در چهارچوب اختیار و قدرت آنها را تدوین و ارائه کنید. استاندار فارس خواستار برگزاری منظم جلسات شورای سلامت و امنیت غذایی استان شد و گفت: اولویت دانشگاه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با استفاده از همه‌ روش‌ها و ظرفیت‌های موجود، ازجمله مشارکت خیران باشد.
ایمانیه ضمن تأکید بر اینکه یک درصد از فروش معادن طبق قانون می‌بایست در حوزه سلامت و محیط‌زیست هزینه شود، اظهار کرد: برنامه پزشک خانواده در فارس با جدیت ادامه یابد. حفظ پیشتازی در این طرح از جمله موارد مدنظر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز باشد. در این مسیر و در سایر موارد مرتبط از جمله نظام ارجاع پرونده سلامت الکترونیک در کنار شما هستیم.
نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به برنامه مبارزه با اعتیاد و خودکشی که توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حال اجراست، گفت: با همت دلسوزان سلامت مردم، در آینده، فارس در این حوزه‌ها به عنوان الگویی در سطح کشور معرفی می‌شود. وی به مسئله فرزندآوری و جمعیت نیز اشاره کرد و افزود: اقدامات بسیار خوبی در این مسئله در دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شده است. جهت فراگیرتر شدن موضوع می‌بایست بسته‌ای جهت حمایت از پرسنل، اساتید، دانشجویان و عموم مردم در خصوص توجه بیشتر به مسئله جمعیت و فرزندآوری تدوین و اجرا شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی