[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بیش از ۱۱هزار تماس با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در نوروز ثبت شد، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: مجموع تماس‌های دریافتی با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در نوروز، ۱۱هزار و ۵۰۰ تماس بوده است که از این تعداد 5هزار و ۲۴۵ تماس شامل راهنمايی‌های شهروند و مسافر و مابقی درخواست‌های خدمات شهری بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی فعالیت‌های صورت‌گرفته و اقدامات سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ را در نوروز تشریح کرد. او این فعالیت‌ها را در سه بخش شامل پاسخ‌گویی و راهنمایی مسافران، زائران و گردشگران، ثبت گزارش ناظران شورا در بستر سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ و افکارسنجی برشمرد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز با اشاره به پاسخ‌گویی و راهنمایی مسافران، زائران و گردشگران اظهار کرد: در این راستا با هر تماس زائران و مسافران با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ لینک و موقعیت مکانی محل اسکان زائران و اماکن تاریخی و گردشگری به‌همراه نقشه هوشمند شیراز روی گوشی همراه زائران و مسافران از طریق پیامک ارسال شده است.
به گفته جاویدی، كل تماس‌های دریافتی با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در نوروز ۱۱هزار و ۵۰۰ تماس بوده است که از این تعداد 5هزار و ۲۴۵ تماس شامل كل راهنمايی‌های شهروند و مسافر و مابقی درخواست‌های خدمات شهری بوده است.
ثبت گزارش ناظران شورا در بستر سامانه ۱۳۷ دیگر موردی بود که این مدیر شهرداری شیراز به آن پرداخت و گفت: نظارت بر عملکرد شهرداری توسط شورای اسلامی شهر برای نخستین بار در بستر سامانه ارتباطات مردمی انجام شد.
او اضافه کرد: ناظران در قالب همیاران ۱۳۷ پس از آموزش در این مرکز با کارتابل اختصاصی به شناسایی پرداخته و مشکلات و نواقص موجود در سطح شهر زیرنظر ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر شورای اسلامی شهر شیراز را انجام دادند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: پس از ثبت مشکلات شهری توسط همیاران ۱۳۷، گزارش‌ها با فرایند اختصاصی جهت پیگیری و بررسی به حوزه‌های مربوطه ارسال شد و حوزه‌های اجرایی بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده به بررسی و حل مشکلات پرداختند. جاویدی در بخش پایانی سخنان خود به مقوله افکارسنجی در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ پرداخته و بیان کرد: در نوروز ۱۴۰۲ اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز با همکاری جهاد دانشگاهی استان فارس اقدام به انجام طرح سنجش رضایت مسافران نوروزی و واکاوی دیدگاه همشهریان نسبت به خدمات شهرداری کرد.
او با بیان اینکه پرسشگران با حضور در اقامتگاه‌های نوروزی و مراکز گردشگری، نظرات و پیشنهاد‌های مسافران و شهروندان را ثبت کردند، گفت: با این هدف می‌توان از نتایج و بازخورد آن در بهبود عملکرد شهرداری در سال‌های آینده استفاده کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی