[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شهردار منطقه سه عنوان کرد: برنامه‌ها توسعه‌محور است، روزنامه شیراز نوین


 شهردار منطقه سه عنوان کرد:
برنامه‌ها توسعه‌محور است

شهریاری: عزم جدی برای اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در منطقه وجود دارد 
 
غلامرضا شهریاری شهردار منطقه سه در نشست با عوامل عمرانی این شهرداری، با اشاره به موقعیت این منطقه به‌عنوان نگین گردشگری شهر شیراز و بافت متنوع فرهنگی آن، تأکید کرد: وجود بناها و آثار تاریخی متعدد و تراکم جمعیتی بالا، انتظار برای ارائه خدمات هرچه بیشتر در این منطقه را افزایش داده است.
شهردار منطقه سه با بیان اینکه باید تلاش کرد تا این منطقه مهم شهر شیراز را به جایگاه واقعی خودش رساند، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های مردمی نظیر یاوران شورا و معتمدان محلی و بر پایه نیازهای منطقه و نیازسنجی و مشورت با این عزیزان و شهروندان ساکن در منطقه، برنامه‌های خوبی در حوزه‌های مختلف عمرانی خدماتی برای سال جاری و سال‌های آینده (چهارساله) تدوین شده است.
شهریاری افزود: با عزم جدی و تلاشی شبانه‌روزی، این برنامه‌ها اجرایی خواهند شد تا شهروندان شاهد تغییرات اساسی و توسعه و تحول در این منطقه باشند. وی خدمت به مردم را یک فرصت و افتخاری بس بزرگ برای خود دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان فهیم و عزیز منطقه سه شهرداری بدانند که در جهت رضایتمندی و ایجاد رفاه برای آنها و همچنین توسعه و پیشرفت این منطقه، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد. گفتنی است در جهت تسریع و پیگیری روند اجرای پروژه‌های عمرانی، جلسات هفتگی شهردار منطقه سه با عوامل عمرانی این شهرداری به‌صورت منظم برگزار خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی