[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

شیرازی استعفا داد، برکنار نشد ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ورزش سه، سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از جلسه هئیت رئیسه فدارسیون فوتبال با سئوالات زیادی از سوی خبرنگاران درباره حبیب‌الله شیرازی و ابهامات هیئت فوتبال مواجه شد. مهم‌ترین مصوبه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال جمع‌بندی درباره حبیب الله شیرازی بود و با رأی اکثریت حبیب‌الله شیرازی پس از نزدیک به 15 سال از رأس هیئت فوتبال استان تهران کنار رفت و احمدرضا براتی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون به صورت موقت این جایگاه را در اختیار گرفت.
اصولی در توضیح این تصمیم گفت: یکی از نکات جلسه بحث طرح استعفای شیرازی، ریاست هیئت فوتبال استان تهران بود، وی استعفا داد و در جلسه مطرح شد. اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و ریاست با استعفا موافقت کردند. به هر حال برای وی آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم هر جا هستند، موفق باشند و خدماتی که به فوتبال تهران داشته‌ است جای تشکر دارد.
او سپس درباره جایگزین شیرازی توضیح داد: طبق اساسنامه هیئت‌های استانی، نایب رئیس هیئت فوتبال استان تهران، احمدرضا براتی همکار ما در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست هیئت فوتبال استان تهران منصوب شد و کارش را آغاز خواهد کرد.
بخش بعدی صحبت‌های اصولی درباره دیدگاه اعضای هیئت رئیسه درباره استعفای شیرازی بود و گفت: در بحث‌های مربوط به این استعفا موضوعاتی مانند تعارض منافع را هم در رأی‌گیری مد نظر داشتیم. مباحث کاملاً در چارچوب بود. البته باز هم می‌گویم وی استعفا داد و استعفای او مورد قبول قرار گرفت.
سئوال بعدی از احسان اصولی درباره تخلفاتی بود که طی روزها، هفته‌ها و ماه‌های اخیر به حبیب‌الله شیرازی در رأس هیئت فوتبال استان تهران نسبت داده شده است. سخنگوی فدراسیون در واکنش به این سئوال عنوان کرد: ببینید هر تخلفی و از سوی هر مقامی در فوتبال صورت بگیرد، مراجع رسیدگی‌کننده مشخص هستند. هر چیزی در این خصوص باشد، در کانال خودش پیگیری و دنبال خواهد شد. نیازی نیست کسی با هوچی‌گری رسانه‌ای و بر اساس منافع شخصی خودش، عمل کند. اینکه یک نفر درد این را داشته باشد که جایگاهی را به دست بیاورد و انتظار داشته باشد هیئت رئیسه فدراسیون خلاف اساسنامه تصویب شده عمل کند، درست نیست و چارچوب مشخص است. شیرازی استعفا داد و احمدرضا براتی به عنوان جانشین انتخاب شد. مجمع هیئت فوتبال استان تهران هم به زودی برگزار و رئیس جدید هیئت فوتبال استان تهران در یک فضای مناسب انتخاب خواهد شد.
سئوال بعدی از احسان اصولی در این باره بود که چرا تقدیم استعفا از سوی حبیب‌الله شیرازی بیش از یک ماه به طول انجامید و اینکه چرا شفافیت در این موضوع وجود نداشته است. سخنگوی فدراسیون در واکنش به این سئوال هم گفت: به هر حال باید فرآیندی طی شود و در چارچوب قانونی کار پیش برود. الان هم همان اتفاق رخ داده است. تعطیلات نوروز، بازی‌های دوستانه و درگیری‌های ملی و ... ما دنبال این بودیم که فرآیند کامل شکل بگیرد و می‌خواستیم پیشنهادش به جلسه بیاید و بقیه کارها را انجام بدهیم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی