[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پیشتازی خیران فارس در عرصه سلامت، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت فارس عنوان کرد:
پیشتازی خیران فارس در عرصه سلامت

بانوی نیک اندیش شیرازی در حمایت از بیماران سرطانی با اهدای یک باب منزل مسکونی به جمع نیک‌اندیشان عرصه سلامت پیوست. به گزارش روابط‌عمومی مجمع خیرین تأمین سلامت فارس، مدیرعامل این مجمع در حاشیه جلسه امضای این صلح‌نامه اعلام کرد: بانوی نیک‌اندیش «فاطمه صفوی سروستانی» پس از مشورت با کارشناسان مجمع خیرین، شش‌دانگ منزل مسکونی خود واقع در خیابان خلیلی شیراز را به عرصه سلامت اهدا کرد و با خیران این عرصه همگام شد.
رامجردی گفت: این ملک واقع در خیابان خلیلی شیراز به متراژ ۸۵۲ مترمربع طی صلح‌نامه منعقدشده در دفتر مجمع خیرین به عرصه سلامت اهدا گردید. وی افزود: خیران عرصه سلامت به دو شیوه املاک خود را به عرصه سلامت اهدا می‌کنند؛ گروهی از خیران املاک خود را به صورت کامل در زمان حیات اهدا و گروهی دیگر طی تفاهم‌نامه‌ای در قالب صلح‌نامه عمری با تنظیم اسناد، ملک را بعد از حیات خود به عرصه سلامت واگذار می‌کنند. بانو صفوی سروستانی از جمله خیران بزرگواری است که این منزل را به صورت عمری صلح نموده است. وی یادآور شد: این بانوی نیکوکار پیش از این نیز یک باب منزل در جوار حرم مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) (آستانه) شیراز جهت دارالقرآن اهدا نموده‌اند.
در پایان رامجردی ضمن اشاره به آمارها در زمینه اهدای ملک در سراسر استان فارس گفت: طی بیش از دو دهه فعالیت این مجمع تاکنون، خیران ۴۲۶ ملک، شامل زمین و منازل مسکونی به ارزش صدها میلیارد تومان، جهت رفع نیازهای عرصه سلامت اهدا نموده اند.
شایان ذکر است با حضور دکتر ایمانیه استاندار فارس، دکتر نجابت قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس و سرکار خانم فاطمه صفوی خیر بانی، این صلح‌نامه طبق نیت او جهت حمایت از بیماران سرطانی در اختیار خیریه امدادگران عاشورا که فعالیت‌های گسترده ای در حمایت از بیماران سرطانی دارند، قرار گرفت. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی