[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

هم‌افزایی برای پایدارسازی، روزنامه شیراز نوین

جلسه هماهنگی بین دستگاه‌های متولی در خصوص ایمن‌سازی و پایدارسازی پروژه زند برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان همیاری شهرداری‌های استان، جلسه هماهنگی دستگاه‌های متولی در خصوص ایمنی و پایدارسازی پروژه زند با حضور ابراهیمی معاون صیانت از حقوق عامه دادستانی مرکز فارس، حسن‌پور مدیرکل حقوقی شهرداری شیراز، اشجار معاون شهردار منطقه 1، رستمی معاون سازمان نظام مهندسی استان، زارع شیبانی رئیس ثبت اسناد و املاک منطقه 4، سیدنصیری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس و دیگر مسئولان مربوطه، در محل سازمان برگزار شد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس در این جلسه با بیان اینکه هم‌افزایی و تبادل تجربیات در خصوص ایمنی و پایدارسازی حائز اهمیت است، گفت: اقدامات لازم جهت ایمن‌سازی و بهسازی در این پروژه با جدیت دنبال می‌شود و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.
سیدعلی سیدنصیری ضمن بیان اینکه پروژه زند با تلاش همکاران حوزه فنی و عمرانی در حال اجراست، عنوان کرد: در بهبود ارائه خدمات فنی و عمرانی، پروژه‌ها تعیین تکلیف می‌شوند. گفتنی است، در این جلسه از تعامل و همکاری نهادها با یکدیگر صحبت و مقرر شد ظرف مدت ده روز تمهیدات لازم توسط کارشناسان نظام مهندسی، مشاوران و مسئولان عمرانی این سازمان و با حضور مدیران سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس انجام و در جلسه مشترکی و بر اساس کلیه ضوابط قانونی مهندسی اجرای پروژه زند انجام شود.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی