[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

معرفی چند گل‌و‌گیاه آپارتمانی با برگ‌های رنگی ، روزنامه شیراز نوین


ماسک آفریقایی
این گیاه هم دارای برگ‌های بزرگ با رنگ سبز تیره است که خطوط رنگی از جمله سفید روی آن دیده می‌شود که رشد مناسبی دارد؛ به‌شرطی که هنگام صبح در معرض نور خورشید قرار بگیرد.
کاکتوس بیابانی
این کاکتوس در زمره گیاهان سوکولونت بسیار عالی قرار دارد؛ ظاهر بسیار جذابی هم دارد و توانایی فتوسنتز در آن بسیار بالاست که همچنین گزینه خوبی برای افرادی است که مشغله زیادی دارند زیرا نیاز به مراقبت بسیار سفت‌و‌سختی ندارد.
گیاه مار
گیاه مار، گزینه مناسبی برای نگهداری در محیط منزل است، ظاهر آن سبز رنگ است و می‌تواند هوای داخل خانه را تصفیه کند. این گیاه برگ‌های بزرگ، روبه‌بالا و سبز رنگی دارد که خطوطی از سفید یا زرد در گوشه‌های این برگ دیده می‌شود، البته باید مراقب باشید که در آب دادن به این گیاه زیاده روی نکنید.
ماداگاسکار دراگون
این گیاه برگ‌های رنگارنگی دارد.و گوشه‌های آن به رنگ قرمز دیده می‌شود. الگوهایی از رنگ‌های مختلف را روی برگ و ساقه‌های آن می‌بینید و در نتیجه، می‌توانید آن را به‌عنوان یک گیاه هنری و جذاب داخل منزل نگهداری کنید؛ این گیاه زیبا باید در فصل رشد 2 الی 3 بار به آن کود دریافت کند.
گیاه آلومینیومی
گیاه آلومینیومی، برگ‌های براق و جذابی دارد و باید به‌اندازه کافی آب بخورد. ظاهر بسیار زیبای آن به گونه‌ای است که می‌تواند در مدت زمان کوتاه، رشد قابل‌توجهی داشته باشد. این گیاه عاشق نور زیاد است و البته نور کم را هم به‌خوبی تحمل می‌کند.
گیاه برگ‌بیدی
این گیاه، رنگ‌های بسیار جذابی دارد و حتماً باید در اولویت‌های شما قرار بگیرد. نوک برگ‌های آن پهن و گوشه‌دار و تیز است، همچنین می‌تواند در فصل بهار چندین گل مختلف بدهد؛ به‌شرطی که نور آفتاب به اندازه کافی به آن برسد.
ادامه دارد ...

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی