[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

توزیع ۳۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۳۰۰ پرس غذای گرم، به‌همت خیران و  نیکوکاران هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس، طبخ و بین نیازمندان استان توزیع شده است.
محمدرضا جعفری، رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس ضمن گرامیداشت ماه پُرخیروبرکت ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان، ماه میهمانی الهی و ماه رحمت و مغفرت است و با حمایت خیران ورزشی و جوانان شهر شیراز، اقدامات ابتکاری و خیری را انجام داده ایم.
وی اعلام کرد: خیران ورزشی از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون با مشارکت ۱۵ میلیونی در غالب پویش نذر همگانی و پخت ۳۰۰ پرس غذای گرم جهت نیازمندان و فقیران اقدام کرده‌اند.
جعفری ادامه داد: با همکاری عباس عسکری، مدیرعامل خیریه عطر یاس نبوی، تعداد ۳۰۰ دست غذای گرم پس از پخت، بین خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان توزیع شده است.
وی به مشارکت خیران و نیکوکاران در برنامه‌هایی برای کمک به نیازمندان هم اشاره کرد و گفت: هم در بحث توزیع غذای گرم و هم جیره خشک غذایی، تاکنون به همت خیران، ۱۵ میلیون تومان برای غذای گرم و ۲۵ میلیون برای بسته معیشتی، هزینه شده است.
جعفری خاطرنشان کرد: مردم نیک‌اندیش و خداجوی استان، می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دفتر خیریه عطر یاس نبوی واقع در کوی خلبانان، مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست عطر یاس نبوی، تحویل داده و یا با شماره ۰۹۳۳۹۱۱۰۶۲۸ کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس تماس بگیرند‌.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی