[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مهاجم فجرشهید سپاسی :، روزنامه شیراز نوین

مهاجم فجر شهید سپاسی می‌گوید ما در هفته‌های پیش رو ۶ بازی داریم که هریک از آنها حکم فینال را برای ما دارد.
محسن سیفی در خصوص شکست تیمش برابر استقلال ملاثانی و ایجاد اختلاف امتیازی با تیم دوم جدول اظهار داشت: بازی خوبی را برابر استقلال ملاثانی انجام دادیم و در دقایق ابتدایی، گل هم به‌ثمر رساندیم، اما در ادامه بازی گره خورد، ضمن اینکه در دقیقه ۳۰ باید یکی از بازیکنان حریف اخراج می‌شد اما داور از اعلام آن چشم‌پوشی کرد و در دقیقه ۴۰ هم در محوطه توپ به‌دست بازیکن حریف برخورد کرد اما باز هم داور، اعلام خطا نکرد.
سیفی در مورد بازی با خوشه طلایی و تأیید به‌یک‌باره میزبانی تیم خوشه طلایی که به‌نظر می‌رسد ورزشگاه خانگی این تیم با وجود دریافت مجوز میزبانی شرایط برگزاری مسابقه ندارد هم بیان داشت: ما در هفته‌های پیش رو ۶ بازی داریم که هر یک از آنها حکم فینال را برای ما دارد، که بازی با خوشه طلایی هم یکی از این فینال‌ها محسوب می‌شود، در خصوص شرایط چمن ورزشگاه چمران ساوه بهانه نمی‌آوریم و برای برد و کسب سه امتیاز به ساوه می‌رویم.
وی در خصوص عملکرد فوق‌العاده خود طی سه فصل علی‌الخصوص در فصل جاری در تیم فجر شهید سپاسی تصریح کرد: در این مدتی که از نیم فصل دوم به فجر شهید سپاسی اضافه شدم، توانستم با کمک خدا و بچه‌ها برای تیم مثمرثمر باشم. حتی در نیم‌فصل اول هم که آستارا بودم، تلاشم را کردم اما توپ‌هایم تبدیل به گل نشد اما در نیم‌فصل دوم با تمریناتی که رجب‌زاده برایم گذاشت، توانستم تاکنون ۴ گل برای تیم به‌ثمر برسانم.
مهاجم فجر شهید سپاسی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کند در این هفته‌های باقی‌مانده، می‌تواند فاصله امتیازی با تیم دوم جدول را کاهش دهند و در نهایت به لیگ برتر صعود کنند؛ بیان کرد: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و هر چه خدا بخواهد و قسمت باشد، رقم خواهد خورد.
سیفی در مورد فصل جاری لیگ یک و تیم‌های حاضر در مسابقات به‌لحاظ کیفی گفت: امسال در لیگ یک، کیفیت فنی تیم‌ها به‌نسبت سال‌های قبل خیلی بهتر بود و این باعث شده تا سطح کیفی لیگ هم پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشد. همه این‌ها منجر به رقابت تنگاتنگ و حساس مدعیان در بالای جدول هم شده است. تیم‌های شمس آذر خیبر و سایپا کیفیت خوبی داشتند و تیم ما نیز برابر این تیم‌ها بازی‌های خوبی را انجام داد.
او در پاسخ به این سؤال که با توجه به شکست تیمش در هفته قبل ،شرایط روحی فجر شهید سپاسی قبل از بازی با خوشه طلایی در چه سطحی است، اظهار کرد: بعد از بازی با استقلال ملاثانی با تدبیر رجب‌زاده، تمرینات خوب و شادابی را برگزار کردیم و با صحبت‌هایی هم که با بچه‌ها داشت، توانست تا حدودی روحیه آنها را برگردانند.
سیفی در مورد اعتراض‌هایی که در هفته‌های اخیر به داوری‌ها داشتند هم گفت: داوری‌ها، لطمه زیادی به تیم ما زده ‌است و فقط تیم ما نیست بلکه تیم‌های دیگر هم هستند که از اشتباهات داوری متضرر شده‌ و نسبت به آنها اعتراض دارند. در این میان بعضی از تیم‌های مدعی هم هستند که از این اشتباهات سود برده‌اند که باید در این خصوص نظارت‌ها بیشتر شود تا حقی از تیمی ضایع نشود.
به گزارش شیرازنوین، فجر شهید سپاسی در هفته بیست‌و‌نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، امشب از ساعت 19:30دقیقه در شهر ساوه به‌مصاف خوشه طلایی این شهر می‌رود. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی