[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

نماز عید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه می‌شود، روزنامه شیراز نوین

ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نماز عید سعید فطر امسال در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) و به امامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنا، ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران در اطلاعیه شماره یک خود، اعلام کرد: روزه‌داران ارجمند، به فضل الهی، نماز عید سعید فطر امسال در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) و به امامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) برگزار خواهد شد.
این اطلاعیه در ادامه افزود: نظر به پیش‌بینی استقبال ویژه نمازگزاران عزیز، تلاش خواهیم کرد افتخار میزبانی و خدمت را با تسهیل حضور و تکریم وجود شریفتان در حد وسع و توانمان پاس داریم، که البته این مهم با همراهی و همکاری شرکت‌کنندگان در این رویداد بزرگ مقدور و میسر خواهد بود.
ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران یادآور شد: علاوه بر استفاده از ظرفیت اطلاع‌رسانی رسانه ملی و رسانه‌های گروهی، نقشه محل برگزاری، چگونگی اتصال صفوف، نقاط استقرار سرویس‌های خدماتی و تیم‌های راهنمایی و امدادی، مسیرهای تردد، مکان پارک خودروهای شخصی و جمعی، محدودیت‌های ترافیکی و برنامه‌های متنوع و جذاب جانبی، به تدریج و تا روز برگزاری از طریق کانال https://eitaa.com/namazjomeh_tehran در پیام‌رسان ایتا تقدیم خواهد شد. اطلاعیه «عید بندگی و همبستگی» را به‌عنوان شعار محوری برای رویداد امسال انتخاب شده عنوان کرد و افزود: از اصحاب قلم و هنر و فعالان فضای مجازی دعوت می‌شود با تولید و انتشار محتوای متناسب با مفاهیم بلند این مناسبت و نعمت الهی، در ثواب هرچه باشکوه‌تر برگزارشدن نماز وحدت‌بخش عید فطر مشارکت داشته باشند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی