[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تحویل تجهیزات پزشکی به بیمارستان‌های دولتی فارس، روزنامه شیراز نوین

در سال گذشته تجهیزات پزشکی به ارزش دوهزار و ۹۸۶میلیارد ریال با هدف تأمین نیاز مراکز درمانی در اختیار بیمارستان‌های دولتی زیرمجموعه دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز، قرار گرفت.
به گزارش روابط‌عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون درمان دانشگاه در این زمینه گفت: توسعه زیرساخت‌ها و تأمین تجهیزات پزشکی سرمایه‌ای مختلف در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از اهداف مهم دانشگاه در زمینه محرومیت‌زدایی از مناطق محروم است.
دکتر «مهرداد شریفی» افزود: تحویل ۳ دستگاه سی‌تی‌اسکن، ۱۹ دستگاه سونوگرافی، ۶ دستگاه ویدئو اندوسکوپ، ۳۵ دستگاه الکتروکوتر و ۱۸ دستگاه دیالیز به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی زیرمجموعه دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز، بخشی از این تجهیزات سرمایه‌ای به شمار می‌رود.
او ادامه داد: در راستای استفاده بهینه از منابع و پایش تجهیزات سرمایه‌ای بیمارستان‌ها، ۱۱۷ دستگاه تجهیزات پزشکی مازاد و بلااستفاده در مراکز درمانی به ارزش ۵۲۵میلیارد ریال برای استفاده بر اساس نیاز و اولویت در اختیار سایر مراکز که نیاز بیشتری به این تجهیزات داشتند، قرار گرفت.
معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز اضافه کرد: امضای قرارداد خرید یک دستگاه سایبر نایف، شتاب‌دهنده خطی، یک دستگاه رتکم، یک دستگاه اندوسونوگرافی گوارش، یک دستگاه C-ARM دیجیتال و یک دستگاه لیزر Rop به ارزش 2هزار و ۴۹۰میلیارد ریال با هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران از دیگر اقدامات مدیریت تجهیزات پزشکی معاونت درمان در سال ۱۴۰۱ است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی