[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

عمران روستایی با تدبیر بنیاد مسکن فارس ، روزنامه شیراز نوین

*امام‌جمعه لارستان: ساخت خانه برای محرومان افتخار است
همزمان با فرارسیدن 21 فروردین‌ماه سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آغاز دهه حساب 100 حضرت امام خمینی(ره)، محمدهادی میزان مدیر بنیاد مسکن لارستان با امام‌جمعه لارستان دیدار کرد. به گزارش روابط‌عمومی بنیاد مسکن استان فارس، مدیر و پرسنل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان با امام‌جمعه شهرستان لارستان حاج آقا موسوی خرم دیدار کردند و از رهنمودهای امام‌جمعه لارستان در سال مهار تورم و رشد تولید بهره‌مند شدند. امام‌جمعه لارستان با بیان اینکه ساخت خانه برای محرومان و روستاییان افتخاری بزرگ برای بنیاد مسکن است، بر لزوم شتاب‌بخشی به اجرای طرح‌های عمران روستایی تأکید کرد. مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لارستان نیز با گرامیداشت سال مهار تورم و رشد تولید، گزارشی از اجرای طرح‌های توسعه و محرومیت‌زدایی در این شهرستان در سالی که گذشت، ارائه داد و بیان داشت: در سایه مدیریت جهادی و همت جمعی چرخ توسعه و محرومیت‌زدایی و خدمات تحول‌آفرین در این شهرستان به حرکت درآمده است.
*مدیر بنیاد مسکن جهرم: بهره‌گیری از ظرفیت‌های پیش رو برای محرومیت‌زدایی 
صمد کارگرفرد مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جهرم با گرامیداشت سال مهار تورم و رشد تولید، گزارشی از عملکرد این نهاد در سالی که گذشت، ارائه داد و بیان داشت: بنیاد مسکن از همه ظرفیت‌های پیش رو برای توسعه روستایی و محرومیت‌زدایی در این شهرستان بهره‌گیری خواهد کرد. کارگرفرد همچنین با گرامیداشت دهه حساب 100 امام راحل، اضافه کرد: اجرای طرح‌های هادی روستایی در بیش از 20 روستای این شهرستان با اعتباری معادل 272میلیارد و 649میلیون ریال از جمله عملکردهای سالی که گذشت، در شهرستان جهرم است. مدیر بنیاد مسکن شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در سال گذشته در روستاهای بخش سیمکان، بخش کردیان و بخش مرکزی شهرستان جهرم اجرا شده است.
*مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز خبر داد:توزیع اسناد مالکیت در روستای تربر 
مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز از توزیع اسناد مالکیت در روستای تربر لابیشه از توابع دهستان داریون بخش مرکزی شهرستان شیراز خبر داد و اظهار داشت: این اقدام با همکاری ثبت اسناد و املاک شهرستان انجام شده است. مسعود صف‌شکن در حاشیه این مراسم که با حضور مسئولان محلی و اهالی روستا برگزار شد، اعطای اسناد مالکیت به روستاییان را عاملی برای افزایش انگیزه ماندگاری در این مناطق دانست.
*فرماندار جهرم: اجرای طرح‌های زیربنایی اولویت اساسی عمران روستایی است
در اولین روز از گرامیداشت دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره)، شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم و زارعی معاون فرماندار، از بنیاد مسکن شهرستان دیدن کردند.شعبانی در حاشیه این دیدار، با بیان اینکه اجرای طرح‌های زیربنایی اولویت اساسی امسال در پیشبرد عمران روستایی است، بر لزوم شتاب‌بخشی به طرح‌های عمران روستایی تأکید کرد. فرماندار جهرم در این بازدید، ضمن تبریک سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مدیریت و پرسنل، از زحمات این نهاد انقلابی تشکر و قدردانی نمود.صمد کارگرفرد مدیر بنیاد مسکن شهرستان جهرم نیز با خیر مقدم به فرماندار این شهرستان با گرامیداشت سال مهار تورم و رشد تولید، گزارشی از اجرای طرح‌های زیربنایی در جهرم 
ارائه کرد.
*فرماندار نی‌ریز: نی‌ریز دروازه توسعه در شرق فارس است
یوسفی فرماندار شهرستان نی‌ریز به مناسبت سالگرد دهه حساب 100 حضرت امام(ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، در دیدار با مدیر و جمعی از کارکنان بنیاد مسکن ابراز داشت: نی‌ریز به‌عنوان دروازه توسعه و محرومیت‌زدایی در شرق فارس موردتوجه است. یوسفی در این دیدار با تقدیر از مدیر و کارکنان بنیاد مسکن، بر لزوم بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های توسعه روستایی و محرومیت‌زدایی در این شهرستان تأکید کرد. مدیر و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نی‌ریز همچنین با حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی امام جمعه شهرستان نی ریز به مناسبت سالگرد دهه حساب 100 حضرت امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دیدار کردند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی