[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

توفیق بنیاد مسکن فارس در عمران روستایی، روزنامه شیراز نوین

*واگذاری اسناد مالکیت در روستای کفری 
همزمان با دهه حساب 100 حضرت امام خمینی(ره) و سالگرد تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تعدادی از اسناد مالکیت روستایی در روستای کفری از توابع دهستان قره‌باغ بخش مرکزی شهرستان شیراز تحویل روستاییان گردید.
به گزارش دریافتی شیرازنوین از روابط‌عمومی اداره‌کل بنیاد مسکن فارس، مسعود صف‌شکن در حاشیه این اقدامات با تشریح عملکرد بنیاد مسکن اظهار داشت: واگذاری اسناد مالکیت در روستاها، مهم‌ترین اقدام در راستای جلب رضایت روستاییان و ایجاد انگیزه برای ماندگاری این اقشار در روستاهاست. صف‌شکن در ادامه اضافه کرد: ما از همه ظرفیت‌های قانونی برای کاهش مهاجرت‌های ناخواسته و افزایش ماندگاری در مناطق روستایی بهره‌گیری خواهیم کرد.
*امام‌جمعه گراش: افتتاح حساب 100 آغازی برای خانه‌دارشدن اقشار محروم بود
امام‌جمعه گراش در دیدار با مدیر و کارکنان بنیاد مسکن، ضمن تبریک سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مدیریت و پرسنل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گراش، از زحمات این نهاد انقلابی تشکر و قدردانی کرد و افزود: افتتاح حساب 100 امام راحل آغازی برای خانه‌دارشدن اقشار محروم بود. حجت‌الاسلام بخشایش‌پور پیگیر مسائل مربوط به طرح نهضت ملی مسکن شهرستان گراش شد و با ارائه گزارش تفصیلی مربوطه توسط مدیر بنیاد مسکن شهرستان گراش در جریان امور اجرایی پروژه، مشکلات و راهکارهای پروژه قرار گرفت. امام‌جمعه گراش، تلاش برای خانه‌دارشدن اقشار محروم در این شهرستان را خدمت به شریف‌ترین اقشار جامعه دانست و بر لزوم شتاب‌بخشی به آن تأکید کرد. ابوذر آقائی مدیر بنیاد مسکن شهرستان گراش نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گراش و روند پیشرفت پروژه‌های در دست اقدام، برنامه‌های این بنیاد جهت سال ۱۴۰۲ و جذب بودجه امسال را نیز تشریح کرد.
*فرماندار ویژه داراب از طرح‌های عمرانی بازدید کرد
فرهاد سعدی فرماندار ویژه شهرستان داراب به اتفاق حسن‌زاده مدیر بنیاد مسکن داراب از طرح‌های عمران روستایی بخش فورگ دیدن کرد. در این بازدید که با حضور درستکار بخشدار فورگ از شهرک المهدی از توابع بخش فورگ شهرستان داراب انجام گرفت، فرماندار داراب بر لزوم بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های توسعه تأکید کرد. محمدرضا حسن‌زاده مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب نیز گزارشی از طرح‌های توسعه روستایی ارائه داد و بیان داشت: در شهرستان داراب در زمینه خدمات توسعه روستایی در چهل و چهار سال فعالیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات قابل‌توجهی انجام 
گرفته است.
*امام‌جمعه کوار: دگرگونی چهره روستاها نتیجه تلاش‌های جهادی بنیاد مسکن است
مدیر و جمعی از کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کوار با امام‌جمعه این شهرستان دیدار کردند. حجت‌الاسلام حاج آقا موسوی انور امام‌جمعه کوار در این دیدار از خدمات بنیاد مسکن تقدیر کرد. مصطفی ایوبی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان به‌همراه جمعی از کارکنان بنیاد شهرستان به مناسبت آغاز دهه حساب 100 حضرت امام(ره) و سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با نماینده ولی‌فقیه در کوار و امام‌جمعه این شهرستان ملاقات کرد. در این دیدار که در محل دفتر امام‌جمعه برگزار شد، حجت‌الاسلام موسوی انور ضمن تبریک دهه حساب 100 امام (ره) و سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، رضایت و حمایت خود را از عملکرد این نهاد خدمتگزار اعلام نمود و خواستار تلاش ببیشتر این مجموعه جهت محرومیت‌زدایی از چهره شهرستان و روستاهای تابعه گردید. وی تأکید کرد: تحول و دگرگونی چهره روستاها نتیجه تلاش و زحمات بنیاد مسکن می‌باشد و این نهاد همواره پرچم‌دار در زمینه بهسازی، عمران و آبادانی روستاهاست.
*فرماندار زرین‌دشت: روستاها کانون تولید و آفرینش ثروت هستند
جمعی از کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرین‌دشت با رسول بهمنی، فرماندار شهرستان زرین‌دشت به مناسبت سالگرد دهه حساب 100 حضرت امام(ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دیدار کردند.
بهمنی در این دیدار با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن اظهار داشت: امسال باید مبتنی بر شعار سال، مهار تورم و رشد تولید را با محرومیت‌زدایی و توسعه روستایی آغاز کنیم. روستاها کانون تولید و آفرینش ثروت هستند و باید از ظرفیت‌های نهفته در این مناطق برای ایجاد اشتغال و رشد تولید بیشتر استفاده کرد. مهرداد کاوه مدیر بنیاد مسکن شهرستان زرین‌دشت نیز با تقدیر از همراهی فرماندار این شهرستان، برخی از شاخص‌های توسعه روستایی و محرومیت‌زدایی در زرین‌دشت را برشمرد و اظهار داشت: از همه ظرفیت‌های قانونی برای پیشبرد برنامه‌های محرومیت‌زدایی در این شهرستان 
بهره‌گیری می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی