[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

با چند ماده در دسترس، دندان‌های خود را سفید کنید، روزنامه شیراز نوین

زرد شدن دندان، عوامل مختلفی دارد که می‌توان به خوردن قهوه، سیگار و بالارفتن سن اشاره کرد؛ بنابراین بسیاری از افراد به‌دنبال سفیدکردن دندان‌های خود هستند.
به گزارش صد آنلاین، زرد شدن دندان عوامل مختلفی دارد که می‌توان به خوردن قهوه، سیگار و بالارفتن سن اشاره کرد؛ بنابراین بسیاری از افراد به دنبال سفیدکردن دندان‌های خود هستند.
سفید کردن دندان با مواد خانگی راهکاری بسیار عالی و کم‌هزینه است. همه افراد فکر می‌کنند برای سفید کردن دندان‌هایشان باید حتماً از روش‌های درمانی مانند بیلچینگ یا روکش دندان استفاده کنند؛ اما این دیدگاه اشتباهی است زیرا مواد خانگی و طبیعی بسیار زیادی وجود دارند که در دسترس هستند و به کمک آنها، می‌توانید دندان‌های زیبایی داشته باشید.
زرد شدن دندان‌ها از علت تا درمان
روش‌های مختلفی برای سفید شدن دندان وجود دارد که در این مطلب به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم.
سفید کردن دندان با مواد خانگی مثل توت‌فرنگی
برای سفید کردن دندان با توت‌فرنگی، دو روش دارید: در ابتدا ۲ عدد توت‌فرنگی را له کرده و با جوش‌شیرین ترکیب کنید تا به یک خمیر شُل تبدیل شود. با این مواد، به‌مدت ۳ دقیق مسواک بزنید و در سال دو بار از این روش استفاده کنید.
روش دوم آن است که ۲ عدد توت‌فرنگی را له کنید و با نوشابه گازدار مشکی مخلوط کنید. حالا با این ترکیب هیجان‌انگیز مسواک بزنید.
سفید کردن دندان با مواد خانگی مثل برگ ریحان
در این روش، چند برگ ریحان را بسیار ریز کنید و کمی جوش شیرین و نمک به آن اضافه کنید؛ به‌شکلی که در انتها، یک خمیر سبزرنگ ایجاد شود. به‌مدت ۵ دقیقه، اقدام به مسواک زدن با این خمیر کنید. به‌دلیل طبیعی بودن مواد مورد استفاده در این روش، می‌توانید هفته‌ای دو مرتبه اقدام به این کار کنید. با توجه به اینکه این مواد کاملاً طبیعی هستند و آسیبی به مینای دندان‌های شما نمی‌زنند، می‌توانید از این روش دوبار در هفته استفاده کنید.
سفید کردن دندان با مواد خانگی مثل پوست موز
 در این روش کافی است تا پوست یک موز را به‌مدت ۵ دقیقه بر روی دندان‌هایتان بکشید و فوری اثر آن را ببینید. برای افزایش قدرت این روش، می‌توانید پس از آن از خمیر جوش شیرین و آب‌لیمو استفاده کنید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی