[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

چشم‌‌‌‌انداز هیئت دوچرخه‌سواری فارس تدوین شود، روزنامه شیراز نوین

حیدر صفرپور در دیدار با اعضای هیئت رئیسه هیئت دوچرخه‌سواری استان فارس گفت: با استفاده از تجربیات گذشته، همکاری و همت خانواده دوچرخه‌سواری، چشم‌انداز هدفمند این هیئت، جهت بازه زمانی مشخص تدوین شود.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، دکتر حیدر صفرپور، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در دیدار اعضای هیئت‌رئیسه هیئت دوچرخه‌سواری استان فارس گفت: استان فارس در رشته دوچرخه‌سواری در سطح کشور، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است و امروز باید با نگاه به گذشته و با استفاده از تجربیات، مسیر روبه پیشرفت این رشته ترسیم و پیگیری شود.
وی افزود: خانواده دوچرخه‌سواری باید با همدلی، همکاری و دلسوزی باعث تقویت ریشه‌های این ورزش در صدر استان شوند و وضعیت این رشته بهتر از حال گردد و در این راه، ما در کنار و حامی دوچرخه‌سواری استان هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، دوچرخه‌ سواری را از رشته‌های پراهمیت برشمرد و گفت: به‌طور مثال در المپیاد استعدادهای برتر کشور، استان آذربایجان غربی با کسب چندین مدال در رشته دوچرخه‌سواری صعود چند پله‌ای در جدول نهایی این رقابت‌ها داشت.
وی با اشاره به دغدغه‌مندی ورزشکاران این هیئت در خصوص تکمیل پیست دوچرخه‌سواری مجموعه پارس شیراز نیز اظهار کرد: ما دغدغه فراوانی در خصوص تکمیل مجموعه‌های ورزشی فارس داریم و متأسفانه مجموعه پارس پس از افتتاح آماده بهره‌برداری نیست؛ به‌طور مثال، گاز این مجموعه پس از چندین سال، امسال وصل شده است و مشکلات فراوانی در این مجموعه وجود دارد.
صفرپور تأکید کرد: استادیوم فوتبال و پیست دوچرخه‌سواری این مجموعه از طرح‌های ملی است و تکمیل پیست دوچرخه‌سواری، مستلزم تأمین اعتبار از سوی وزارت ورزش و جوانان استان است و در این خصوص اعتباری اختصاص نیافته است.
توجه به ورزش بانوان از دیگر تأکیدات مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بود و گفت: پرچمدار قهرمانان رشته دوچرخه‌سواری در استان فارس، فرانک پرتوآذر می‌باشد و لزوم توجه و توسعه این رشته در بین بانوان با رعایت الزامات و تدابیر لازم  
   باید مورد توجه هیئت قرار بگیرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی