[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

سه والیبالیست فارس در اردوی تیم ملی بانوان ، روزنامه شیراز نوین

سه والیبالیست فارس در اردوی تیم ملی بانوان به‌منظور شرکت در مسابقات آسیایی حضور دارند، در حالی که حدود ۲ سال است تکلیف هیئت والیبال این استان مشخص نیست. به گزارش ایرنا، پوران زارع، نگار کیانی و مریم حبیبی، سه والیبالیست دعوت شده از استان فارس هستند که سابقه بازی در تیم‌های ملی والیبال بانوان را دارند.
این اردو تا دوم اردبیهشت‌ماه با حضور ۲۴ بازیکن ادامه دارد.
۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱ در گزارش ایرنا اشاره شد که والیبال استان فارس چند صباحی است که حال‌و‌روز خوشی ندارد و این پرسش از سوی کارشناسان و پیشکسوتان این رشته مطرح می‌شود که با وجود استعدادهای زیاد و پیشینه خوب، این ورزش ریشه‌دار به کجا می‌رود؟ چرا مجمع انتخابی این هیئت طولانی شده و تکلیف آن مشخص نیست؟
پیشکسوت والیبال فارس با بیان اینکه در سال‌های اخیر در حقیقت حاشیه‌ها در والیبال استان از متن پیشی گرفته و حرکت را کند کرده است به ایرنا گفته بود: اگر اتحاد والیبال فارس و منافع جوانان را محور قرار دهیم، همه در کنار هم می‌توانیم به این مجموعه کمک کنیم.
منوچهر اسدی‌پویا تأکید کرد: والیبال فارس، امروز نیازمند دلسوزانی است که به‌دور از حاشیه به فکر جوانان باشند.
مریم حبیبی، بازیکن تیم ملی هم در مورد برگزار نشدن مجمع انتخابی هیئت والیبال فارس گفته بود: بهتر است این انتخابات مهم، هرچه زودتر انجام شود تا والیبال فارس از بلاتکیفی که به ضرر آن است، خارج شود و فردی که به‌عنوان رئیس هیئت انتخاب می‌شود، بتواند برنامه خود را پیاده کند و در نهایت هم پاسخگو باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس هم به خبرنگار ایرنا گفت: موضع ما درباره والیبال مشخص است، هرچند فدراسیون ابتدا همراهی نمی‌کرد.
 حیدر صفرپور افزود: چندی پیش با محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون مذاکره کردیم و مجمع انتخابی هیئت والیبال فارس تا پایان فروردین‌ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
تیم ملی والیبال بانوان ایران، خود را برای شرکت در چلنجرکاپ آسیا، قهرمانی زنان آسیا و بازی‌های آسیایی آماده می‌کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی