[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اولین جلسه شورای اداری شهرستان ارسنجان در سال جدید برگزار شد، روزنامه شیراز نوین


 داور یزدانی- گروه شهرستان‌ها- ارسنجان
به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ارسنجان، در این جلسه که با حضور ربانی‌زاده معان هماهنگی امور اقتصادی، برخی مدیران ادارات‌کل و مدیران و کارشناسان ستادی استانداری فارس برگزار شد، حجت‌الاسلام بهرامی امام‌جمعه شهرستان با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و لزوم تکریم ارباب رجوع، در باب فضایل ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به آیات و روایات، فضیلت ماه مبارک رمضان و انجام اعمالی که در این ماه توصیه شده، چنان زیاد است که از حد شمار بیرون است.
در ادامه این جلسه، کاووس رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان ضمن تشکر از اقدامات سال گذشته ادارات در زمینه‌های مختلف، از جمله مدیریت بحران‌ها با کمترین خسارات مالی و بدون هیچ تلفات جانی، شورای ترافیک و ستاد تسهیلات سفر در ایام نوروز، حفظ جنگل، پیگیری‌ها در زمینه اشتغال و تأسیس کارخانه و کارگاه‌های تولیدی، مسکن، برنامه‌های فرهنگی مذهبی، همیاری و همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد و... از لزوم تحقق شعار سال جدید با نیروی انسانی خلاق و زمان‌شناس و همچنین ابزار لازم در اختیار هر اداره سخن گفت.
ربانی‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در این جلسه با اشاره به نام‌گذاری سال جدید با عنوان مهار تورم و رشد تولید، اظهار داشت: فشار تورمی باعث شد تا حضرت آقا به این مقوله بپردازند و برای ضرورت حل مشکل با نام‌گذاری سال، حول موضوع تورم هشدار دهند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی با بیان علل تورم، نقش همگان اعم از مردم و مسئولان در مهار تورم را مؤثر دانست و گفت: برنامه‌های مدونی از ناحیه دفتر اقتصادی استانداری نیز در آینده نزدیک ارائه خواهد شد.
در ابتدای این جلسه، تعدادی از ادارات به ارائه گزارش کار خود پرداختند. در پایان این جلسه مصوباتی شامل، لزوم حرکت جهادی و اقدام همه‌جانبه در مهار تورم و افزایش تولید و لزوم ارتباط استانی و فرااستانی مسئولان ادارات شهرستان در جذب سرمایه‌گذار و هدفمندی و برنامه‌محوری در اجرای برنامه تصویب گردید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی